Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!
TS, helt klart att du e för sträng mot din dotter.
Ok att du kanske blev cjockad att hon har pojkvän,inte för ja kan förstå varför -< Hon är 16 år!!
TS, allvarligt de flesta tjejer o killar har antingen redan haft hångel o sex då utan att föräldrarna vet om de.
Tror du att bara allvarligt att de hjälper att du lägger en madrass till killen på golvet?
Du tror serriöst inte ungdommar har sex på dagtid o hittar både tid o rum att göra de om dom vill ändå.
Sex sker inte bara natte tid,dags du öppnar ögonen.
Mitt råd är ge din dotter ett paket kondomer o säg att du vill hon ska gå till ungdomsmottagningen o få ppiller.
Kan lova dej att har hon kommit så långt att hon frågar dej om killen får sova över så är de mer serriöst än du tror.
Dessutom är hon 16 år.
Vet du hur tidigt många börjar ha sex nu för tiden, har du missat alla program på tv o hur verkligheten ser ut.
Jag kan säga att jag sj började ha sex tidigt, jag skulle fylla 13 år,o de vet ja mina vänner oxå skulle.
Killen va 13 oxå.
Min mamma o pappa sa likadant till mej när ja va 15 årsom du gjort o ja svarade henne likadans som ja svarade dej att vill vi ha sex så har vi de vilken tid på dygnet som helst så de spelar ingen roll om han sover över lr inte.
Missförstå mej inte att jag hade sex med en massa, jag har alltid haft stadiiga förhållanden o långa.
Jag ahr haft 4 sexpartners och jag är idag 30 år.
Flesta av mina vänner hade sex med 4 st innom ett år,mn de va aldrig riktigt min "stoil"
tytcker inte sex utan känslore ok,
Första killen jag hade sex med är oxå pappa till min dotter o vi va tillsammans från ja va 13 år till jag va 20 år.
Mitt bästa tips e verkligen att se sanningen för va den e.
Din dotter har kommit så låpngt att hon sagt hon vill att hennes pojkvän sover över, o ärligt,många 16 åringar har redan gjort de o har redan haft sex för längesen.