Inlägg från: Deelicious |Visa alla inlägg
  • Deelicious

Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!

nej du är INTE för sträng TS!! Du gör helt rätt, lyssna inte på dessa föräldrar, då kommer din dotter bli likadan som alla svenska tonårstjejer! var rädd om din dotter!
  • Deelicious
    DexX skrev 2012-10-17 18:44:34 följande:
    Dude! Vill dom ha sex, kan dom göra de på dagtid! Du förhindrar inget genom att låta dom sova meter från varandra och med öppen dörr, du är bara en pinsam mamma som blundar för att din dotter växer upp!
    Min dotter har bestämda tider som hon ska vara hemma efter skolan och ska hon vara med kompisar får dom komma hem till oss :) Dom är så välkomna! Men Hon får ej ha pojkvän eller ha sex och så är det punkt slut!
  • Deelicious
    Victory1 skrev 2012-10-17 22:07:34 följande:
    Inte bara svenska tonårstjejer som har sex, även utländska, och varför drar du alla över en kant ?
    nej, absolut inte bara "svenska" kanske var fel sagt, men sverige är ju rätt accepterande med sånt nuförtiden och jag tycker faktiskt inte att det är bra. Tycker sex ska vara med en person du vill leva med och när du är tillräckligt gammal.
  • Deelicious
    snuppis skrev 2012-10-17 22:24:31 följande:
    Tycker att de är bättre du nu berättar om blommor och bin hjälper henne med skydd. för pippa de kommer hon att göra om hon inte redan gjort det 
    Vadå pippa dte kommer hon att göra? Inte om man har uppfostrat dom rätt och förhindrar samlag.
  • Deelicious
    Victory1 skrev 2012-10-17 22:22:14 följande:
    när är man tillräckligt gammal då? 
    Om du hittar den du vill leva med resten av livet när du är 16 så är det en bra ålder, men "pojkvänner" skulle jag aldrig acceptera...

Min dotters kille skulle få bevis för mig, dottern och hennes pappa att han var en bra man nog åt henne innan han fick röra henne ens. Min dotter ska inte bara bli knullad och lämnad, hon ska veta att hon har respekt för sig själv och inte blir utnyttjad för sex.
  • Deelicious
    Minza83 skrev 2012-10-17 23:14:56 följande:
    gud nej du är INTE för sträng! hade jag varit i din sits så hade pojkvännen fått sovit på soffan!!! 

(nu är mina barn - som tur är - väldigt små fortfarande.. men ser INTE framemot den dagen då de kommer hemdragandes med flick-resp pojkvänner..... pust) 
    Haha hade det varit min dotter hade inte killen ens fått sova hos henne :P

Möjligtvis om han ville gifta sig med henne...
Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!