Inlägg från: trolliz |Visa alla inlägg
  • trolliz

Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!

Jag var 16 med min första och kändes väldigt sen. Mamma hade längtat länge efter det haha.

Men alltså hon skulle lika gärna kunna göra saker med en tjej/-kompis fast kanske är farligare att ha sex med en kille? Är det graviditetsrisk man är rädd för är heteronormen... förstår inte riktigt.

Any way så förstår jag inte problemet. Hon är byxmyndig och har redan skaffat en pojkvän så lika bra att stötta henne och hjälpa med skydd det gjorde min mamma tackar för det!

Hon är som sagt 16 och inte 14 fast även då ska man få sova med sin kille betyder ju inte att man har sex bara för det.

Hoppas detta är skämt. Hur gammal var du själv?

Nej inte läst kommentarer för blev så chockad. Fast iofs hörde jag av min mamma då att hon hade en bekant med en 17-åring som bara fick träffa sin kille på helger och knappt sova tillsammans.

Min pojkvän flyttade i princip in sama vecka. Jag var precis sexton och ett halvt. Låg efter tre veckor och var noga med kondom!

Vi var tillsammans i precis två år :) Ett mycket fint förhållande och är så gad för att mamma var så delaktig och nästan adopterade honom (trivdes inte hemma), önskar alla hade det så! Det var sann kärlek trots vi var så unga.

Svar på tråden Min 16 åringa dotter har skaffat POJKVÄN!!