• Sustain

Söker vänner i landet som genomgår IVF

Hej!

Söker medlemmar som liksom jag är i behov av någon att bolla med som också går igenom IVF. Idag har jag startat mitt andra stimuleringsförsök efter ett misslyckat äggplock i september.

Kram på er

• Svar på tråden Söker vänner i landet som genomgår IVF
  • Sustain

Det är andra stimuleringsförsöket och jag är på andra dagen bara... Jag tar ett steg i taget och har läkarbesök på torsdag nästa gång. När får du testa dig? Stort lycka till!

• invidadel

Hej, genomgått min första IVF, har testdag på måndag. Dock så har jag sen igår haft blödning.

• Maybe

Jag är på ruvardag 2

Första försöket och vi gör ICSI

• Sustain

Ni som har testdagar inplanerat, kan ni hålla er eller kollar ni innan? Hur många dagar går det innan man kan testa?
    Invidadel: Är det vanligt att man får blödning efteråt?
    Håller tummarna för er och att det skall gå bra!

• Maybe
    Sustain skrev 2012-10-17 05:44:23 följande:
    Ni som har testdagar inplanerat, kan ni hålla er eller kollar ni innan? Hur många dagar går det innan man kan testa?
    Invidadel: Är det vanligt att man får blödning efteråt?
    Håller tummarna för er och att det skall gå bra!

Jag vet om att jag kommere lämna blodprov 11 dagar efter ET och så tidigt kan man inte se på vanligt gravtest sägs det. Jag ska försöka att inte testa själv men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog göra det ändå
  • invidadel

Man kan få en liten blödning, med eller utan IVF. Därför ska man ändå fortsätta och testa på testdagen. Men jag har ju rikliga blödningar med mensvärk, så känns mest som plågeri att fortsätta med crinone och testa. Men, mirakel sker...

• Sustain

Håller tummarna för att det ska lösa sig! För mig är hoppet den svåraste biten, speciellt när det går motigt och man skall ladda om. Första äggplocket misslyckades för mig, idag går jag på första ultraljudet efter ny stimulering så får vi se om det ser bättre ut än det gjorde förra gången.

Svar på tråden Söker vänner i landet som genomgår IVF