Söker vänner i landet som genomgår IVF
Hej!
Söker medlemmar som liksom jag är i behov av någon att bolla med som också går igenom IVF. Idag har jag startat mitt andra stimuleringsförsök efter ett misslyckat äggplock i september.
Kram på er
Hej!
Söker medlemmar som liksom jag är i behov av någon att bolla med som också går igenom IVF. Idag har jag startat mitt andra stimuleringsförsök efter ett misslyckat äggplock i september.
Kram på er
Hej
Hur långt har du kommit i behandlingen?
Själv hade jag ET 11/10
Det är andra stimuleringsförsöket och jag är på andra dagen bara... Jag tar ett steg i taget och har läkarbesök på torsdag nästa gång. När får du testa dig? Stort lycka till!
Testdag 29/10, troligen blir det väl tjuvtest innan, om inte mensen kommer....
Hej, genomgått min första IVF, har testdag på måndag. Dock så har jag sen igår haft blödning.
Jag är på ruvardag 2
Första försöket och vi gör ICSI
Glömde skriva att jag har testdag 25/10
Ni som har testdagar inplanerat, kan ni hålla er eller kollar ni innan? Hur många dagar går det innan man kan testa?
Invidadel: Är det vanligt att man får blödning efteråt?
Håller tummarna för er och att det skall gå bra!
Man kan få en liten blödning, med eller utan IVF. Därför ska man ändå fortsätta och testa på testdagen. Men jag har ju rikliga blödningar med mensvärk, så känns mest som plågeri att fortsätta med crinone och testa. Men, mirakel sker...
Håller tummarna för att det ska lösa sig! För mig är hoppet den svåraste biten, speciellt när det går motigt och man skall ladda om. Första äggplocket misslyckades för mig, idag går jag på första ultraljudet efter ny stimulering så får vi se om det ser bättre ut än det gjorde förra gången.