Söker vänner i landet som genomgår IVF
Hej!
Söker medlemmar som liksom jag är i behov av någon att bolla med som också går igenom IVF. Idag har jag startat mitt andra stimuleringsförsök efter ett misslyckat äggplock i september.
Kram på er
Hej!
Söker medlemmar som liksom jag är i behov av någon att bolla med som också går igenom IVF. Idag har jag startat mitt andra stimuleringsförsök efter ett misslyckat äggplock i september.
Kram på er
Hej tjejer! Hur går det för er? Jag känner ingenting, inga symtom mer än oro i vanlig ordning!
Jag känner heller ingenting. Ingenting. Jag vill känna någonting. Vad som helst.
Är bara, precis som ni, orolig.
känns nästan "skönt" att höra det är fler som inget känner...
hade ett gäng stickningar i höger del av livmodern idag, men vaddå det kan ju vara vad som helst...:/
Väntan är den absolut värsta biten i denna resan :( Den här gången ska jag inte tjuvtesta i alla fall! Skulle så gärna vilja våga hoppas...
känner inte heller någonting, hade mensvärk tis kväll och ons morgon, men den är borta nu...peppar peppar... Är också sjukt nervös, spänd och orolig. Men också väldigt glad över att inte ha fått mens än :D
Snart har du testdag Cohen, håller tummarna stenhårt!!!
haft "mensvärk" hela natten och lite ömma bröst.
är konstant arg, skitförbannad faktiskt.
Är orolig att det inte blev nått....
Att det värker, svänger i humöret och ömma bröst låter väl som gravsymtom? Tyvärr är det de biverkningarna på hormonerna vi stoppar i oss också, så det är svårt att veta vad som är vad...
2 dagar kvar så vet du Cohen!! Du testar inte innan?