• Mithra

Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?

CookieKaka skrev 2012-10-15 14:22:54 följande:
    Jag älskar min och har haft den i flera år! Har en vertikal bananbarbell i kappan. Är dock lite orolig nu inför förlossningen hur jag ska göra och om det kommer växa igen lika snabbt som i tungan när man tar ut den.

Jag tyckte inte alls att det var jobbigt eller gjorde speciellt ont att göra den. det obehagliga var när han skulle sätta dit "mottagarröret" under kappkanten. Gjorde inte heller ont men var en obehaglig känsla. sticket var mest oj aj är det redan klart?!
    Jag startade en tråd om just den frågan, förlossning med intimpiercing och där har jag fått svar från åtminstone två som lät den sitta i under förlossning. Ingen som hade sagt någonting, allt hade gått bra så jag kommer låta min sitta i Skrattande

Kan även tillägga att det är jag som är Anonym (Meow) .. vet egentligen inte varför jag var anonym haha.
  • Mithra
    lyckligmamma87 skrev 2012-10-15 15:04:06 följande:
    Jag fick inte ha i min under vaginal fl humm
    Säger man att man har en piercing så kanske dom ber en ta ut dom, men säger man ingenting så kan dom ju inget göra? Drömmer
  • Mithra
    lyckligmamma87 skrev 2012-10-15 17:06:21 följande:
    Jag sa inget utan dom såg den när dom skulle kolla hur mycket öppen ja va osv då s dom att ja skulle ta ur dom osv..... Alla andra hade ja kvar förutom brösten o intim osv
    Hmm, knasigt. Jag vill inte ta ur min då det är obehagligt att sätta tillbaka och tänker inte göra en ny då det kostar skjortan och gjorde ont. Så dom får allt dras med att jag har den nu när jag hört att flera har fött med piercingen i Solig

Sorry TS för trådkapningen!
Svar på tråden Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?