BF vinter 2013 Linköping?
Louwa - Om(!) man vill göra 3d-ul hos Selbing, vad är det man ska be om att få boka då? Tillväxtkontroll + 3D?
Louwa - Om(!) man vill göra 3d-ul hos Selbing, vad är det man ska be om att få boka då? Tillväxtkontroll + 3D?
Hur funkar det med vattengympan hos Friskvårdspoolen, är det sånt pass tryck att man måste vara där i god tid innan?
Vi kommer också välja Valla efter tips från en kompis, kul om vi springer på varandra på öppna förskolan där sen.
Det är vårt första barn. Älskar att vara gravid och ser jättemycket fram emot förlossningen, men att vi faktiskt ska komma hem med en bebis sen har jag nog inte riktigt greppat.
Pyret - har tyvärr ingen koll på Kungsgatan.
Vi har inte närmst till Valla, men väljer det ändå. Det är tydligen ett av få ställen som har utbildade barnsköterskor och inte bara sjuk/undersköterskor. En kompis som går i Ekholmen har fått råd på sitt BVC som varit helt uppåt väggarna (enligt hennes syster som är just barnsköterska).
Någon som har koll på när föreläsningarna uppe på sjukhuset är? Har lyckats tappa bort det pappret.
Hej på er! Jag följer gärna med ut när bebisen är född, nu kan jag nämligen knappt ta mig framåt pga foglossning. Men sen så.