• mklaesson

Autism pga svininfluensa vaccinet?

Hej.

Jag har mycket intressant fakta om detta. Min son 5 år har autism. Vi var o träffade en läkare i USA i somras och det visade sig att min son har skyhöga värden av kvicksilver i kroppen (hjärnan. Så höga värden så att det inte kan komma från något annat än min svininfluensavaccinationsspruta som innehöll kvicksilver (tiomersal).

Vi genomgår nu en avgiftning för min son. Som inte görs i sverige så vi har ständig kontakt med läkaren i USA. Och vi ser ständiga förbättringar hos sonen.

Vill väldigt gärna komma i kontakt med er andra som tagit sprutan och fått era barn diagnostiserade med autism.

Min mail är: maria@luckyme.se

• mklaesson
    Jenita659 skrev 2014-05-16 19:25:03 följande:

Autism födds man med oavsett vilka vaccin mamman tagit under graviditeten eller barnet tar senare. Däremot blir symptomen tydliga i 2,5 års - 3 års åldern. Och alltefter som barnet blir äldre märks diagnosen mer tydligt. Att leta orsak istället för att leta hjälp och stöd till barnet hjälper ju direkt inte barnet.

Det har hjälpt vår son oerhört mycket.. Konstigt att sverige är en av få länder som inte har DAN läkare... Frågan är inte vad det säger om andra länder utan vad det säger om Sverige. När man ser resultaten själv så är det en självklarhet. Man föds med benägenheten att kunna utveckla autism, men det är något som utlöser det.
Svar på tråden Autism pga svininfluensa vaccinet?