Inlägg från: Challe N |Visa alla inlägg
  • Challe N

Vi väntar fjärde pojken!

Hur går det för dig har du fått din pojke?

• Challe N

Vad lustigt för jag hade också bf igår, har fått de andra tidigare och väntar fjärde barnet. ;) men vi har tre flickor hemma så det var ju tvärtom ;) hade aldrig trott jag skulle gå över heller eftersom man inte gjort det innan..

• Challe N

Nej inget sånt! Var det på mvc de gjorde det på dig.?

Min första kom i v 36+3
    Tvåan 39+1
    Trean 39+3

Så de två sista inte så mycket tidigare men ändå hade jag absolut inte ställt in mig på att gå över.. Och alla tyckte ju det var så perfekt på alla hjärtans dag och var säkra på att jag skulle få då om inte innan. Men nu sitter man här..

Hur gamla är dina pojkar? Det där med att man får av samma kön, väldigt många hoppas sååå mycket att vi ska få en pojke nu, verkar viktigare för dem än för oss!

Haha nu låter jag hur gnällig som helst men börjar bli lite trött ;)

• Challe N

Okej mina tjejer är lite äldre, födda 03 06 och 08.

Den här har varit djupt fixerad sen v 32.. Men det hjälper inte ändå tydligen :/

Nej precis! Visst skulle jag gärna få en pojke men jag är absolut inte besviken över en tjej till. Men folk verkar ju tro det och det känns lite trist.. Tänk vad coolt att vara 4 av samma när man växer upp :)

• Challe N

Idag kom hon :) kl 10.56! Nu är livet underbart! Hur går det för dig?

• Challe N

Tack! Satte igång så smått hemma 5.30 var på förlossningen 6.30 och hon föddes 10.56.

Håller tummarna för att det snart är din tur!!

• Challe N

Ja 4 flickor nu!

Hoppas hoppas! Det kan hända när man minst anar. Jag låg och sov allt var som vanligt tills det började utan förvarning.

• Challe N

Ja hon låg djupt fixerad sen v 32. Började med molvärk och lite blodblandat sipprande vatten. Hur går det för dig??

• Challe N

Åå GRATTIS! Vad härligt :)
    Vad är förlossningspall? Jobbigt med moderkakan.. Men vad skönt att allt gick bra!

Här går det bara fint! Hon är helt underbar!! Äter sover bajsar, och är vaken och tittar och lyssnar på oss med stora nyfikna ögon :) systrarna har bråkat lite om vem som ska hålla mest och först men så är det väl. Det är väldigt skönt med så stora barn som kan hjälpa till och hålla lite :)

Vad säger dina grabbar?

Svar på tråden Vi väntar fjärde pojken!