• Anonym

Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..

Tycker def du  ska ta henne till akuten om dom är tomma..

• Anonym

ta henne till akuten
    och se till att hon får hjälp mot beroendet... 

• Anonym

Sitta och skriva på fl känns som något jag skulle göra om det handlade om min dotter. Not!

• Anonym
    Tjenixen skrev 2012-10-18 00:06:28 följande:

Vet du vad jag har i alla fall gjort något.. Jag har inte gett extremt missvisande råd eller suttit och glott utan jag har gett korrekta råd och när ts inte fattade ringde polisen för och försöka hjälpa flickan.. Vad exakt har du gjort igen?
    Polisen kan väl inte göra så mycket när dom inte ens vet vart TS bor?
  • Anonym

Kanske du skall ta ledigt från ditt jobb ett tag säg en vecka. Sen ta dig tid å försök nå henne så ni kan vara 2 med det som tynger hennes axlar. Min syster tog sitt liv med tabletter å kanske detta kunde förhindrats om vi hade sätt att hon behövde nån att dela det som fans inom henne. Hon va som en mussla och lyckades på första försöket. fanns ingen chans att hinna se eller jobba med allt. Kanske vart luddigt men svårt att skriva bra när det handlar om detta.

• Anonym
    lyckligtjej skrev 2012-10-17 23:24:45 följande:
    Googla på Alvedon så ser ni att det ges i lugnande syfte ofta , googla oxå på om du dör för du tar 20 st !
    Men för i helvete, sitt för tusan och inte ge råd om sånt som du inte vet!!!!
    Alvedon är svagt muskelavslappnade, och ges i samband  med andra mediciner för att förstärka effekten av andra medicinska substanser.
     Demon

Ts Alvedon är mer farligt än tex sömntabletter, det vet alla som är medicinskt kunniga.

Vill du inte sitta med dåligt samvete över att du velat fram och tebax om ni ska åka eller inte när din dotter har fått svåra leverskador.
    Max 2 alvedon åt gången max 8 per dygn.

Allt annat är skadligt, tar du mer kan din lever svikta, du kan dö av dina skador?

Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag hade misstanken, jag vet att andra runt omkring mig inte hade förlåtit mig.
    Och hon är inte myndig, du har en misstanke, du har ansvaret.

Jag gissar att om det hade varit ett mindre barn hade det varit vållande till annans död om man sitter och inte bryr sig.... 
  • Anonym

oj vilken outhärdligt svår situation för dig och din familj ts! hoppas det går bra för er på akuten. tänker på dig och din dotter. 

• Anonym
    Fröken reserverad skrev 2012-10-18 11:37:23 följande:

Skulle en tonåring i min vård få i sig så många tabletter skulle jag ringa giftinformationen direkt och följa deras råd. Om det var alldeles nyss tabletternam togs kanske man ska ge aktivt kol redan hemma? Det lär de ju tala om när man ringer.
    Du skulle alltså inte göra en tråd på trollinfesterade familjeliv och hoppas att råden du får inte kommer från David 13 år som inte bryr sig egentligen :D
  • Anonym

Nagan som kan ge en update pa vad som hant och vad lyckligtjej gjort?

• Anonym
    Anonym (Jurist) skrev 2012-10-18 13:24:23 följande:
    Fast en självmordsfilm är väldigt annorlunda från detta och det är fortfarande inte vanliga polisassistenter som gjorde den sökningen. Det är också av en stor vikt i det fallet att den killen lade ut länkar till den pågående handlingen själv från en icke-anonym användare. Det var med andra ord betydligt lättare att spåra och det förelåg akut hot mot livet. Det är som att jämföra äpplen och päron lite.

Anvandaren var pa flashback och skrev och flashback lamnar aldrig ut ip adresser. Ip adressen fick dom fran livestreamen. Bara for du skriver anonymt har pa FL sa vet moderatorna vem du ar anda.
Svar på tråden Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..