Inlägg från: Anonym (Oroligmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oroligmamma)

Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..

Hon ser inte det minsta påverkad ut.

• Anonym (Oroligmamma)

Jag kan verka kall och hemsk. Men detta är inte första gången. Vi har varit inne på akuten 10 gånger de senaste 5 månaderna på grund av att hon stoppat i sig tabletter.

• Anonym (Oroligmamma)

Jag har bett henne och gjort allt för att hon ska ta emot hjälpen hon får, men hon låtsas bara att allt är bra.

• Anonym (Oroligmamma)
    lyckligtjej skrev 2012-10-17 22:58:27 följande:
    Ha lite koll på henne så är det lugnt , tycker vissa här överreagerar mot din just nu TS ! Hoppas det löser sig !!

ja tack, det ska jag göra..
  • Anonym (Oroligmamma)
    Lilla i skrev 2012-10-17 23:05:04 följande:
    Tyvärr så är det så att leverskador som man kan få av överdos av Alvedon oftast visar sig då det är för sent mao du är opåverkad fram till leverskadan är ett faktum. Som jag skrev förrut vad är det värsta scenariot? hur många tabletter kan det handla om i värsta fall?? Ta reda på det och ring ngn som kan ge konkreta och professionella råd i frågan, Giftmedelscentralen eller 112 alltså inte ett forum på FL 

hittade 4 alvedonaskar och en iprenask. det var på 500 respektive 400 mg.
  • Anonym (Oroligmamma)

Men det här är elfte gången hon gör det!! Hela barnkliniken börjar bli trötta på det här beteendet. Jag vill inte tvinga dit henne om jag inte är säker!!

• Anonym (Oroligmamma)

De förra gångerna vi har varit inne, så har hon ringt efter hjälp själv. Och det skulle hon nog gjort nu också, om hon tagit dem.

• Anonym (Oroligmamma)

Jag tror inte hon svalt dem, tror hon gjort det för att bara göra mig orolig. Hon gillar nog uppmärksamheten. Hon ligger dock ändå och sover nu, om jag märker att hon blir dålig åker jag in direkt!!!

• Anonym (Oroligmamma)
    MLB skrev 2012-10-17 23:29:43 följande:
    Men du märker inte att hon blir dålig innan det är för sent! Hur svårt kan det vara att fatta?! Och i vilket fall som helst så mår hon inte bra och behöver hjälp! Se till att hon får träffa någon psykolog när ni är klara på akuten.

Hon har kontakt med BUP redan.
  • Anonym (Oroligmamma)

Jag har fattat och jag tar hand om det!!

Svar på tråden Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..