Inlägg från: Stormallan |Visa alla inlägg
  • Stormallan

Förstoppad

Om du varit förstoppad länge kanske det kan vara bra med ett laxermedel för att ta hand om "pluggen". Sen kan linfrön eller psylliumfrö, som man till exempel blandar i frukostfilen/-gröten, vara en bra daglig vana för att hålla det igång sen. Lycka till!

• Stormallan

Kanske inte så stor chans för att du kan äta det, men stora mängder fett (om än det inte är så hälsosamt) brukar sätta bra fräs på magen.

• Stormallan

Haha, jo detta kaffe. Drack sju koppar på jobbet en gång när jag var yngre och inte visste om den sidoeffekten = lyckat. Skrattande

• Stormallan
    Jodyanna skrev 2012-10-20 01:50:00 följande:
    Jaa jag får ringa och kolla eftersom jag börjar blöda såfort jag försöker skita...
    Fett låter inte alls gott!! hahahah, kommer nog spy mer än skita då :P

Kan nog vara bäst att göra det, de har nog bättre koll än oss amatörer på FL. Glad Sen menade jag ju inte som i RENT fett utan kanske mer som skräpmat, men det borde jag kanske ha sagt från början. Tungan ute
  • Stormallan
    Jodyanna skrev 2012-10-20 01:58:48 följande:
    haha ja då är de en annan femma :p såg framför mig rent fett som jag skall sitta och trycka i mig :P
    Men ja skräpmat kan jag ju testa, vet att jag brukar kunna gå på toa efter mcdonalds, de värsta är ju om de inte går och man sitter och mår illa istället och har en unge som sparkar i magen hela tiden :P
    Jo usch, det blir så mycket knepigare när man gravid. Skräpmat får i alla fall jag en himla halsbränna av dessutom, och av kaffe mår man illa. Man får väl hoppas att de kunniga har något bra tips/produkt man kan använda sig av. Har de det så får du gärna tipsa vidare, men hoppas nu du får bli av med problemet först och främst!
Svar på tråden Förstoppad