Inlägg från: Lillan82 |Visa alla inlägg
  • Lillan82

- bf juli 2013 -

Ansluter mig också till denna gruppen. Jag testade positivt imorse. Det är bim - 1 och det synts tydligt iaf. Bf ca 7 juli 2013. Har en son på 4 år.

• Lillan82

Laconian - Tack Skrattande  Javisst undrar man. Min son hinner ju bli 5 innan nästa tittar ut och jag tror det kommer gå superbra.  Tror du kommer få fullt upp när nästa kommer men att det löser sig och kommer bli kanonbra. Glad

Jag längtar tillsmagen börjar växa och att det syns på riktigt. Gravid
     Än mår jag bra lite öm i brösten men inget mer. 

Hur har ni andra det?

• Lillan82

Jag sitter också med mobilen och kan inte kopiera. Någon som vill lägga till mig.? Bf. 8 juli (andra barnet) Tack

• Lillan82

Är öm i bäckenet och lite i enda sidan... Men kan det vara foglossning redan? Är i v. 6. Hade tänkt ringa bm nästa vecka ang. tidigt vul. Har fått opererat Bort ena äggledaren pga cysta. Då vill man veta i god tid om allt ser bra ut. Fick det som remiss när sonen väntades och behövde inte betala något heller.

• Lillan82
    foglossning i v 6 redan... Hur kommer detta gå? Förra graviditeten Hade ja inga symptom alls. Kluven om jag ska ringa barnmorskan redan nu. Vad hade ni gjort?
  • Lillan82

[quote=67452001][quote-nick]Fåret Shaun skrev 2012-11-07 19:13:33 följande:[/quote-nick]

Lillan82 skrev 2012-11-07 16:33:25 följande:
    foglossning i v 6 redan... Hur kommer detta gå? Förra graviditeten Hade ja inga symptom alls. Kluven om jag ska ringa barnmorskan redan nu. Vad hade ni gjort?
    De gör inget, bälte är det som gäller, jag börjar leta kläder som inte visar bältet. Ska imorgon fråga min sjukgymnast om hon kan sätta nålar för att minska smärtan
    Det är fint att peka
    [/quote Ok tack för tipset. Hoppas det inte blir värre bara..
  • Lillan82

Visst kan man få vul när det är första graviditeten. Bara berätta för barnmorskan om din oro att nått ska vara fel. Jag fick gratis vul i vecka 8+2 pga att jag blivit op och har bara 1 äggledare. Man e ju extra mån om den man har kvar. Lycka till!

• Lillan82

Ringde för att få vul inbokad visa bm. De hade inte tid förrän om 2 veckor. Glad att jag ringde idag så det inte hade tagit ännu 2v. Längtar enormt mycket nu.

Svar på tråden - bf juli 2013 -