- bf juli 2013 -
Tror att man räknas som förstföderska efter 6 år. Inte säker men tycker jag har hört det någonstans. Min son e 4 blir 5 tills nästa kommer och jag e nästan mer nervös för förlossningen nu än förra.
Tror att man räknas som förstföderska efter 6 år. Inte säker men tycker jag har hört det någonstans. Min son e 4 blir 5 tills nästa kommer och jag e nästan mer nervös för förlossningen nu än förra.
Någon mer som har fått cravings ? Min nya "last" är rödkål. Fick ett sånt Sug efter det igår så mannen fick köpa hem. Åt en djup tallrik och bara gottade mig framför tv n.
Vul fått man om man haft problem tidigare och eller om man är orolig. Jag har haft en cysta som gjorde att de fick op bort vänster äggledare. Hälsosamtal är inte samma som inskrivning. Utan på första pratar man bara rökning och alkohol vanor . På inskrivning tar man lite prover och annat.
Jo det blir ju allmänt prat också men inga prover eller nått sånt. Fick inskrivning om 2 veckor.
Va kul! Vi var också iväg och fick se knodden. 2,8 cm och ett hjärta som slog.
Fåret shuan- skönt och höra att det gick bra trots allt. inget kul med snön och halkan nu. Jag får nog köra extra tidigt till jobbet ikväll så jag vet att ja kanske kommer fram.
Rul på torsdag och gissa om jag längtar. Är då i 17+3.
Jag är glad sytt jag fick så pass tidigt. Grannen som e exakt 1 dag före mig, fick inte tid förrän nästa vecka. Så det e nog olika hur det blir.