- bf juli 2013 -
Ja lite för fort! Hur ska man hinna med alla måsten innan :)
Ja lite för fort! Hur ska man hinna med alla måsten innan :)
Har du moderkaka placerad lågt? Jag hade absolut ringt till Bm för att dubbelkolla
Ja har med haft sammandragningar och tog upp det bm, hon sa att det är helt ofarligt så länge dom inte gör ont eller kommer regelbundet efter varandra :)
Skönt att de stoppade och att du känner bebis
Idag går jag in i vecka 28
90 dagar kvar till bf! Häftigt!! :)
När jag var på förlossningen låg jag med sånt där hjärtsak på mig.. Bebisens pendlade hej vilt mellan 119-199 de va precis så man ville enligt läkaren :)
Grattis!:)
Ul imorgon!:) ska bli spännande :) vecka 33 nu!
Har börjar packa min :) följde bara någon lista på nätet ! De känns som att så länge jag får med kameran så löser sig allt annat, ja menar så viktiga saker är de väl endå inte :) finns ju dom som åker in utan något alls, och de går hur brs som helst för dom :)
Hur kommer det sig att alla vet mått på tappen? Har ni åkt in med värkar och fått det undersökt eller är det något rutin ni har förbi bor?
Hur mkt har ni gått upp nu tjejer? Vägde mig idag..whawooom! +14kg står vågen på nu, i denna takten räknar jag med +2-3 kg till innan bebis!
Faglin, jag är i vecka 36 imorgon!
Fåret hoppas ditt vändningsförsök går bättre än mitt! Fick ett planerat snitt jag! Envis liten rackare :)