- bf juli 2013 -
Syskonvagn
Syskonvagn
Kom på nu att jag glömde om kramper och sammandragningar som jag har. Kommer riktigt smärtsamma sammandragningar ibland.
Men jag har fått remiss för ett bedömnings ul, om bebisen verkar vara stor kommer vi diskutera snitt
Lillasyster jag bestämde att jag inte har tid att gå varannan vecka innan mitten av juni. Jag gör mycket som jag vill, min bm vet att jag hör av mig om något händer
Huvudvärk från helvetet, nästan migrän. Kan vara stressen med studierna.
Men nu är det två uppgifter som ska in på fredag och ett seminarium på måndag. Efter det är det ny kurs som börjar veckan efter
Jag läser på grundlärarutbildningen inriktning f-3.
Igår kväll hade jag spy-fest. Kul, maken låg i badet och jag började kaskad kräkas där inne. Körde upp honom ur sitt vatten och han fick hämta saft. Efter ca 30 min fick han snällt göra smörgåsar åt mig. Vaknade på morgonen och mådde mer illa igen, första frukosten fick jag i sängen sen ner och äta med resten av familjen.
Har nu hunnit med att skriva klart ett arbete och upptäcka att jag överarbetat det andra.
Jag vet att det inte är pga blodtrycket som jag får huvudvärk, jag har lågt på alla värden :)
Misstänker allergitabletterna, men måste ta dem för att kunna andas.
Känns bra, vi åker till Riga idag. Jag kan oftast inte stödja på mitt vänstra ben pga foglossning.
Mat till pappan behöver man ha med sig här. Jag har tidigare gjort pannkakor med sylt som vi haft i frysen och bara slängt ner i väskan när vi åkt in.