Inlägg från: LindaLo |Visa alla inlägg
  • LindaLo

- bf juli 2013 -

Absolut ska man tänka på andra det var därför jag skrev att jag ska försöka kurera mig. För varje dag som går känns det bättre. Men om man ska vänta till snuvan och hostan försviner kan man ju få vänta hur länge som helst. klarar mig skapligt utan alvedon däremot ätre jag inte så bra så bristen på energi är påtaglig. Men jag kan lova att om jag känner att jag skulle bara en smittorisk så skulle jag inte åka i morgon.

• LindaLo

Är vecka 18 och har inte känt något alls inget ovanligt för förstföderskor vad jag förstår så jag är inte så orolig än.

• LindaLo

Jag ville oxå veta könet men den lille passade på att dra upp benen när vi skulle titta. Jag har egentligen inget bra svar på varför jag ville veta och jag tycker inte att jag behöver ha ett svar på det heller. Tycker liksom du att det är upp till var och en, det är vårt barn vårt beslut ingen annans!!

• LindaLo

Har en fråga till er... Jag har fått vansinnigt ont i mitt bäcken men hur vet jag om det är foglossning. Har länge haft problem med min höft på samma sida och svanken. Hur vet jag att det inte är höften och ryggen som strålar och påverkar eller om det faktiskt är foglossning. Sedan undrar jag hur många dagar i rad ni kännt mol/"mens" värk??

• LindaLo

Tack för svaret!!! Tror nog att det är foglossning iaf, hade hoppats att det inte är det, ont gör det. Har haft molvärk sedan i fredags och ja, magen känns lite spänd då. Känns lite bättre idag dock, skönt.

• LindaLo

Har gått upp typ 7-10 kg, har inte lidit av illamående alls däremot är jag hungrig HELA TIDEN. Har inte listat ut hur jag ska kontrollera detta

• LindaLo

Var hos läkaren idag, har vansinnigt ont i ryggen/ höfter och bäcken, har gått med detta ett tag nu. Det gör ont att stå och gå, har allt oftare nu svårt att ta på mig byxor och skor. Jag är sån som går till läkaren i sista hand. Jag blev ordinerad 8 alvedon/ dag, ring sjukgymnast och fortsätt jobba. Ska tillägga att jag jobbar på förskola och allt jag klarar i nuläget är att sitta,inte så kul känner mig som världens sämsta pedagog och kollega. Går ni hos sjukgymnast??? Hjälper det???

• LindaLo

Stella om det blir en flicka. Vi har några fler namn som vi gillar men om det blir en pojke är vi körda, vi har inget pojknsmn som vi gillar.

• LindaLo

Jag har trappa i lägenheten, den är inte alltid rolig att ta sig upp för, pust och stonk Har oxå problem med foglossning och har börjat jobba halvtid, jätteskönt. Idag har jag mest nojat för att jag inte känner den lille lika mycket som jag brukar. Passar även på att fråga, har ni fått cravings nu i graviditeten. Har inte haft några tidigare förutom att jag vill äta hela tiden. Nu är jag besatt av bragokex

Svar på tråden - bf juli 2013 -