- bf juli 2013 -
Låter definitivt som vattenläckage! Hade åkt in och kollat.
Låter definitivt som vattenläckage! Hade åkt in och kollat.
Mina två barn fixerade sig aldrig. Så denna nr tre lär knappast göra det heller. Men föds gör de ju ändå, fixerade eller ej :)
Stort grattis till pojken KramKalas!!! Va härligt att det gått bra och snabbt :D
Har inte haft ont eller långdraget innan med tidigare två barnen. Iaf inte mer krämpor än vanliga sammandragningar osv. Med första gick vattnet på kvällen efter ett tryck neråt i baken ca 3 timmar innan dess. 12 Tim senare var sonen född.
Med andra så kom värkarna helt plötsligt pang bom och 50 min senare är dottern född. Vattnet gick i krystvärkarna. Spännande att se hur nr 3 blir ;)
Är oxå sjukt irriterad. Sjukt trött och sjukt less på att vara gravid nu. Men är ju "bara" 36+0 på tisdag.. Suck. Svullen och ser ut som faaaan och har ont i ljumskar, fogar och div andra mysiga ställen ;)
Orka med f-kassan gaaahh. Alltid är det ngt strul med dem. Ofta så behöver de papper efter papper trots att det redan är inskickat, typ. Håll ut Vinkel! :)
Ja jättefin mage faglin!! :) snart över.
Vinkel: så har jag haft flera veckor innan med alla tre barnen. De har inte varit fixerade. Bebisen trycker på nerver i bäckenet bl.a. som gör att det ilar som nålar. Aj aj aj va ont det gör alltså. Nu har jag känt av det de senaste två v ca. Mest kvällstid.
Håller tummarna!! Va spännande :) nu ploppar bebisarna på löpande band snart!
Stort grattis Sandra!!
Be om att få hinnsvepning gjord! Fick det när jag väntade dottern. Hon föddes ca 1 Tim efter den :) Ska få det denna ggn med, den 16e juli om inget hänt innan dess.