Inlägg från: Soullight |Visa alla inlägg
  • Soullight

- bf juli 2013 -

Låter definitivt som vattenläckage! Hade åkt in och kollat.

• Soullight

Mina två barn fixerade sig aldrig. Så denna nr tre lär knappast göra det heller. Men föds gör de ju ändå, fixerade eller ej :)

• Soullight

Har inte haft ont eller långdraget innan med tidigare två barnen. Iaf inte mer krämpor än vanliga sammandragningar osv. Med första gick vattnet på kvällen efter ett tryck neråt i baken ca 3 timmar innan dess. 12 Tim senare var sonen född.
    Med andra så kom värkarna helt plötsligt pang bom och 50 min senare är dottern född. Vattnet gick i krystvärkarna. Spännande att se hur nr 3 blir ;)

Är oxå sjukt irriterad. Sjukt trött och sjukt less på att vara gravid nu. Men är ju "bara" 36+0 på tisdag.. Suck. Svullen och ser ut som faaaan och har ont i ljumskar, fogar och div andra mysiga ställen ;)

• Soullight

Orka med f-kassan gaaahh. Alltid är det ngt strul med dem. Ofta så behöver de papper efter papper trots att det redan är inskickat, typ. Håll ut Vinkel! :)

• Soullight

Vinkel: så har jag haft flera veckor innan med alla tre barnen. De har inte varit fixerade. Bebisen trycker på nerver i bäckenet bl.a. som gör att det ilar som nålar. Aj aj aj va ont det gör alltså. Nu har jag känt av det de senaste två v ca. Mest kvällstid.

• Soullight

Be om att få hinnsvepning gjord! Fick det när jag väntade dottern. Hon föddes ca 1 Tim efter den :) Ska få det denna ggn med, den 16e juli om inget hänt innan dess.

Svar på tråden - bf juli 2013 -