Inlägg från: Soullight |Visa alla inlägg
  • Soullight

- bf juli 2013 -

Jag har haft mycket vattniga flytningar alla grav. Sen om det verkligen rinner ur dig kan man nog börja undra om det inte är vatten.

Jag svettas som en gris för övrigt.. Så sjukt varm!!

• Soullight

Smälter snart bort! Det rinner svett i fejjan på mig :/ Jag brukar vara en person som fryser lätt men man kan ju verkligen säga att jag är raka motsatsen nu! Jag hatar värmen just nu ;( är som en bastu! Suck.

• Soullight

Benjimom hoppas att kanelen funkar nu då ;)
    Min son vägde 3760 och dottern vägde 3480 g. Denna bebis ligger på ca + 5 enligt senaste mätning. Även jag lite orolig att det är en megabebis denna ggn. Ajajaj säger jag bara ;) Vill iaf definitivt INTE gå över tiden och hoppas att hinnsvepningen om en vecka sätter igång det som sist med dottern. Håller tummarna.

• Soullight

Åh men stort grattis till lilla tösen! :)
    Jobbigt att du mår skit nu mitt uppe i allt bara. Hoppas att de ger dig intravenöst järn nu då. Snart är du på benen igen ska du se.

• Soullight

Grattis lillasyster!! Skönt att allt gick bra :D

Spännande Majsis! Nu ploppar det bebisar till höger o vänster här :)

• Soullight

Spännande aktivitet på G här inne nu! Hoppas att många bebbos kläcks i veckan :)
    Imorgon kl 13 får jag förhoppningsvis en hinnsvepning gjord och vi håller tummarna för att den gör sitt! :)

• Soullight

Hinnsvepningen avklarad och jag var öppen 4 cm med buktande hinna. Det blödde lite efteråt och jag fick kraftiga sammandragningar som kom tätt men sen lugnade det sig igen och här ligger jag hemma i sängen o bara väntar på att ngt ska göra ont :/. Segt som sirap!!!

• Soullight

Hoppas på många bebisar detta dygnet :)
    Hejja hejja er!!

Ska efter ett samtal med koordination in på FL om ca två timmar för koll av tappen mm. Förhoppningsvis kan de hjälpa till med ngt så det kickar igång på riktigt.

• Soullight

Grattis till bebisar!!

Min lille pojke tittade ut i natt kl 01.49. Var 50 cm lång och vägde 3356 g. :) är lycklig!!

Svar på tråden - bf juli 2013 -