Inlägg från: majsis08 |Visa alla inlägg
  • majsis08

- bf juli 2013 -

Lillan82 skrev 2013-06-24 10:00:50 följande:

Jag känner igen mig. Ständigt vrång och till och med otrevlig mot mannen...Han börjar också bli less på graviditeten nu och jag förstår honom när han har en surkärring till fru.  Skrikandes
    Tiden blir också längre nu bara för sonen föddes  i v. 36+6 och jag är inne på V 37+4 nu.... 
    hehe ja stackars män som får stå ut med oss;) men dom får det finaste man kan få snart iaf:D  ja men visst är det så? bara för man fick tidigare sist blir jag extra otålig nu !! och min dotter va som sagt stor 3100 i v36+4 och jag är rädd att föda en jättebaby om jag går tiden ut :(
  • majsis08
    Lillan82 skrev 2013-06-25 13:04:10 följande:

mmm typ jag med... grabben född 36+6 och vägde 3445g och 50 cmlång.... hur stor blir denna då... idag e det v 37+5
    Är ute och rör på mig varje dag nu ...riktig hurtig promenad går ca 45 min. Hoppas på att det ska hjällpa till lite.. 
    hoppas det sätter igång snart=) jag är i vecka 36+2 idag !! nu ska jag ta en promenad med vovven å hoppas det händer nå men de tror jag inte mer en vanliga förvärkar :/
  • majsis08

lycka till tjejer:) själv börjar jag bli orolig att min sambo inte ska hinna hem när det är dags, han jobbar i stockholm under veckorna och vi bor i dalarna så han har en bit hem :S men en kompis kör in mig när det är dags och mamma å pappa kommer hit och är barnvakt åt dottern:)

• majsis08

jag va hos bm idag och va öppen 1 cm och tappen va bara 0,5 cm lång så mina förvärkar har gjort nytta iaf:)

Svar på tråden - bf juli 2013 -