• Anonym (tjejen)

    Jag älskar att suga av min kille!

    Jag vet inte vad som har hänt men helt plötsligt har jag kommit till insikt om hur mycket jag verkligen älskar att suga av min kille. Jag blir så kåt och våt av att höra honom njuta, att jag är lite undergiven och bara tillfredställer honom. Jag är som besatt av det och vill gärna hålla på ofta och länge. Perfekt när man har mens och inte kan/vill ha sex. Gillar också att ta den riktigt långt ner i halsen (deeptroatha) Fler som känner igen sig?

  • Svar på tråden Jag älskar att suga av min kille!
  • Anonym (E)

    Ha nej jag känner inte igen mig men önskar att det hade varit så;)

  • Anonym (tjejen)
    Anonym (E) skrev 2012-10-20 13:02:01 följande:
    Ha nej jag känner inte igen mig men önskar att det hade varit så;)



    Ok jag brukade inte heller riktigt gilla det innan så värst mycket men nu fullkomligt älskar jag det. Jag började göra det varje dag vid mens en gång och efter det har det fortsatt. Och han säger att jag bara blir bättre och bättre. Övning ger färdighet Så det kan ändra sig.
  • lykantrophona

    Jag älskar det också! Men det beror verkligen på killen. Min nuvarande visar verkligen hur mycket han njuter och uppskattar det, vilket gör det väldigt upphetsande att suga av honom. Mitt ex tyckte bättre om andra saker, så då sög jag inte av honom så ofta.

  • Anonym (tjejen)
    lykantrophona skrev 2012-10-20 13:18:25 följande:
    Jag älskar det också! Men det beror verkligen på killen. Min nuvarande visar verkligen hur mycket han njuter och uppskattar det, vilket gör det väldigt upphetsande att suga av honom. Mitt ex tyckte bättre om andra saker, så då sög jag inte av honom så ofta.



    Exakt! Det är ju halva grejen med att suga av. Ikväll ska han få sig en riktig ordentlig avsugning för nu blev jag sugen på det haha
  • Anonym (tjejen)
    pokonis skrev 2012-10-20 13:29:15 följande:
    Samma här.

    Älskar att suga. Kan ligga och mysa med kuken i munnen länge ;)



    Helt underbart ju!
  • Anonym (Nej)

    Nej, jag gillar det inte och har aldrig gjort. Känner mig bara äcklig när jag håller på, vet inte varför men det är så.

  • Anonym (tjejen)
    Anonym (Nej) skrev 2012-10-20 14:54:44 följande:
    Nej, jag gillar det inte och har aldrig gjort. Känner mig bara äcklig när jag håller på, vet inte varför men det är så.



    Ja alla är ju olika och man ska aldrig göra saker som man inte är bekväm med. Men bara av nyfikenhet nu. Vad är det som du tycker är äckligt med det?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (tjejen) skrev 2012-10-20 14:59:29 följande:



    Ja alla är ju olika och man ska aldrig göra saker som man inte är bekväm med. Men bara av nyfikenhet nu. Vad är det som du tycker är äckligt med det?

    Jag känner mig utnyttjad, det är väl det som jag inte gillar. Sedan tycker jag att det är lite äckligt, helt enkelt, att ta någons könsorgan i munnen. Jag är absolut inte pryd annars, men oralsex tackar jag helt nej till, fast jag har ju gjort det ibland bara för att, men inte så ofta och inte så länge.
  • sextiotalist
    Anonym (Nej) skrev 2012-10-20 15:02:45 följande:

    Jag känner mig utnyttjad, det är väl det som jag inte gillar. Sedan tycker jag att det är lite äckligt, helt enkelt, att ta någons könsorgan i munnen. Jag är absolut inte pryd annars, men oralsex tackar jag helt nej till, fast jag har ju gjort det ibland bara för att, men inte så ofta och inte så länge.

    Exakt, de få gångerna jag gjort det känner jag mig billig och utnyttjad, detta i kombination med att jag tycker det är äckligt med att ha saker i munnen öht (nej jag gillar inte heller att tungkyssas) och något som hör till underlivet.

    Det känns skönt att man inte är ensam om den känslan. Du beskrev exakt som jag kände det.   
Svar på tråden Jag älskar att suga av min kille!