• Leilon

större fortare 3:dje graviditeten?!

jag väntar mitt tredje barn och är nu i v.21. jag var hos BM förra veckan och mitt sm mått är som det ska men ändå upplever både jag och alla andra att det ser ut dom jag snart ska föda barn. fler som haft det som jag?! :D

• Svar på tråden större fortare 3:dje graviditeten?!
  • lövet2

Ja, magen växer fortare när man varit gravid några gånger. Vid en av mina sista graviditeter fick jag börja med mammaklänning i 3:e månaden ...

• lykta

Hej! Jag är också i v 21 med trean och jag håller med! Känner mig mycket större denna gången! Framförallt märker jag det på brösten ;)

När har du bf? Vår bebis är beräknad 9 mars!

• Leilon

Tack för era svar.

Vår bebis är beräknad till 4/3-2013. Och jag känner mig som sagt som en elefant.

• vikohenk

Jag väntar 3e barnet gravid i v20 Men jag är inte stor, syns knappt något alls på mig. Så det är nog olika

• sariiis89

Ja hakar på den biten ..
    Väntar mitt tredje o är i v.22, känns dock och se ut som att ja e i minst v.32 :p

• maria8109

Är i v 23+6 med trean och är mycket större än med dom andra! Nu, just nu skulle jag vilja stanna magen för resterande månader! Den är lagom nu! Jag kan med lite möda och pustande böja mig framåt och den är inte så mycket i vägen när jag sover men jag gissar på att jag blir en elefant om några veckor

Linus 04 Anton 06 Trean på jäsning
  • Leilon
    princessminizz skrev 2012-10-29 15:54:38 följande:
    har BF 1/4 inte 1/3 :P
    Min är jättemycket större! :O

Söt mage du har förresten, hade gärna haft den storleken :D
Svar på tråden större fortare 3:dje graviditeten?!