• Anonym (bajspåse)

Bajspåse i nån annans soptunna?

Är det ok att slänga hundbajspåse i någon annana soptunna?
    Hur hade du reagerat om någon du inte kände gjorde så, och hur tror du att nån annan hade accepterat om du gjorde så?
    Motivera 

• Svar på tråden Bajspåse i nån annans soptunna?
  • Anonym

Jag har gjort det och jag skulle inte bry mig om någon kastatde det i min.... vad spelar det för roll?

• Anonym (bajspåse)
    Anonym skrev 2012-10-22 12:08:53 följande:
    Jag har gjort det och jag skulle inte bry mig om någon kastatde det i min.... vad spelar det för roll?
    ok, så den personen var ovetandes om detta
  • Anonym

Njäe, jag tycker nog inte det är okej....tänk om alla hundägare på gatan gör samma, då har du ju hela tunnan full med äcklig hundskit...

• ThisIsMe

Njae...

Är det kallt ute så är det väl ok, men inte på sommaren. Folk ska inte behöva öppna soptunnan och få en varm bajspust i ansiktet. För lukten tar sig igenom påsen! 

• Anonym
    ThisIsMe skrev 2012-10-22 12:11:25 följande:
    Njae...

Är det kallt ute så är det väl ok, men inte på sommaren. Folk ska inte behöva öppna soptunnan och få en varm bajspust i ansiktet. För lukten tar sig igenom påsen! 
    Ja och tänk om påsen råkar gå sönder...urk....jag hade blivit skitsur. Har man inte själv djur så varför ska man tvingas ta hand om nån annans bajs?
  • Anonym (bajspåse)

kan man rättfärdiga bajskastandet i nån annans tunna?

• Anonym (hundägare)

Skulle aldrig göra det, och skulle bli väldigt arg om någon slängde något i vår soptunna utan att fråga lov. Så NEJ det är inte okej!!!

• Anonym
    Anonym (bajspåse) skrev 2012-10-22 12:16:20 följande:
    kan man rättfärdiga bajskastandet i nån annans tunna?
    Nej. Man får väl bära med sig påsen själv, det är väl inte så svårt?
  • ThisIsMe
    Anonym skrev 2012-10-22 12:16:15 följande:
    Ja och tänk om påsen råkar gå sönder...urk....jag hade blivit skitsur. Har man inte själv djur så varför ska man tvingas ta hand om nån annans bajs?
    Det tänkte jag inte ens på. Ändrar mitt svar till Nej! Går påsen sönder så kan det ju bli kladd kvar i tunnan efter tömning.
Svar på tråden Bajspåse i nån annans soptunna?