PPP
När jag läser vad alla har skrivit så är det som att läsa om mig själv... Har under minst 15-16 år fått små blåsor (1-2 mm stora) i hela handflatorna & på fingrarna. När det blir för mkt på "samma ställe" så växer dom ihop & blir till en stor (ca 5-7mm) blåsa... Det både kliar fruktansvärt mycket, samt gör jätteont. När det är som värst kan jag knappt hålla nycklar eller en mobil i händerna... I blåsorna är det en klar men Geggig vätska.. Jag får det oftast när det är varmt. Under de senaste åren har dom ploppat upp lite när som & året runt.. Just nu ser mina fingrar ut som att jag slitit bort skinnet bitvis lager för lager.... Brukar oxå få på sidorna av hälarna & en sommar när jag var i Slovenien (hade vart i Italien under dagen) så hade jag fått fullt av blåsor på fötterna som kliade.... Kommer ihåg att jag var hos läkaren när jag var 15-16 år men då gjorde dom bara lite allergitester utan resultat, sen var det inget mer med det... Har provat olika sorters krämer men inget funkar.. Blir så begränsad när dessa förbannade blåsor dyker upp.. Är idag 28,5 år... Vad tror ni?? Är det detta PPP eller tror ni det är något annat?? :/