• Blåhimmel

    Nya vänner i Växjö

    Hej! Jag är en 23 årig tjej som gärna skulle vilja träffa nya människor att umgås med. Många av mina vänner har flyttat och jag saknar att umgås med vänner här hemma:) någon att bara ta en promenad med, gå ut en kväll eller ta en fika med då och då. så får se om detta funkar!

  • Svar på tråden Nya vänner i Växjö
  • mamma 02

    Bor utanför Växjö.


    ÄL 3/11 BIM 17/11 FD: 1-4/11-12
  • L85

    Hej ska flytta till växjö nästa år , jag är därifrån från börjam men inte bott där på snart 10år.
    Jag är 27 och min man är 27. Många av mina gamla kompisar har flyttat ifrån växjö.

  • plett

    Jag bor ett par mil utanför men träffas gärna när jag ändå ska "in till stan" :)

  • L85
    plett skrev 2012-12-04 19:16:15 följande:
    Jag bor ett par mil utanför men träffas gärna när jag ändå ska "in till stan" :)
    Ahhh vad kul.  Får jag fråga hur gamal du är och om du är man/kvinna? =)
  • plett
    L85 skrev 2012-12-04 19:19:24 följande:
    Ahhh vad kul.  Får jag fråga hur gamal du är och om du är man/kvinna? =)
    Vi är nog jämngamla, för du är väl född 85? Jag är kvinna. :)
  • L85
    plett skrev 2012-12-04 19:21:48 följande:
    Vi är nog jämngamla, för du är väl född 85? Jag är kvinna. :)
    Okej vad trevligt, bor du långt i från v-ö?
  • plett
    L85 skrev 2012-12-05 08:34:43 följande:
    Okej vad trevligt, bor du långt i från v-ö?
    Tror det är 6 mil eller så, är inte helt säker då jag inte är härifrån. :)
  • MittHjärta

    Söker en vän, kvittar var du bor! Jag har aldrig haft lätt för att skaffa och behålla vänner, Jag har funktionshinder. Jag är blyg och ses ofta som konstig pga hobbies och tankar om livet och annat spelnörd, framtida sjalbärare, ogillar kemikalier och lite sånt. I dag är jag 42 år och har en del ytliga vänner, men ingen som jag verkligen saknar eller längtar efter att få snacka med. Jag är arbetslös och uttråkad och vill bara ha nån att prata med.  Jag bryr mig inte om var du bor, Jag är själv otroligt blyg och tar en evighet på mig att träffa folk. Talk to me! 

Svar på tråden Nya vänner i Växjö