• Anonym (nyfiken)

Använder du stringtrosor?

Hur är det med stringvanorna är på FL? Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du stringtrosor?
  • lykantrophona

Jag äger ett par, men har väl haft på mig dem... en eller två gånger? Tycker att string är både fult och obekvämt. Mycket trevligare med hipsters och tanga i snygga färger, så har man inte ett snöre i rumpan!

• Anonym

Jag hatar stringtrosor. Det skall vara vanliga i bikinimodell.

• Anonym

Självklart använder jag string men jag har nog trosor i alla modeller som jag använder. Men jag springer alltid med string annars får jag skavsår, typ alla kompisar brukar sägs tvärt om :)

• lykantrophona
    Anonym skrev 2012-10-24 10:55:46 följande:
    Självklart använder jag string men jag har nog trosor i alla modeller som jag använder. Men jag springer alltid med string annars får jag skavsår, typ alla kompisar brukar sägs tvärt om :)
    Det kan nog bero på något så simpelt som form på rumpan eller något. Har också hört om andra kvinnor som tycker att string är bekvämare än "vanliga trosor". Då borde ju vara glada, eftersom string reas ut ofta.
    Själv tycker jag att string är fruktansvärt obekvämt, men smaken är ju som baken.
  • Mithra

Nu när jag är gravid - Nej, aldrig. Rumpan blev för stor Drömmer
    Annars - Ja, i princip alltid då jag tycker det är bekvämt. Jag hatar kanter som åker in av sig själv och korvar sig och blir tjockt.

• CeeJay

Nej, aldrig (kvinna 40+)

Har gjort det förut och det ligger nog några par kvar i min låda men dom är ju fruktansvärt osexiga, osköna och knäppa så det är ingenting för mig !! 

• LisaLättfot

Ja alltid, förutom vid mens, då är det hipsters som gäller och vid träning.
    Är väl en vanesak, känner mig mer bekväm och sexig i dem. 

• Putt B
    CeeJay skrev 2012-10-24 15:03:27 följande:
    Nej, aldrig (kvinna 40+)

Har gjort det förut och det ligger nog några par kvar i min låda men dom är ju fruktansvärt osexiga, osköna och knäppa så det är ingenting för mig !! 
  • Anonym (Anonym(Man))

Jag använder stringtrosor ofta.

Svar på tråden Använder du stringtrosor?