• CeeJay

Använder du stringtrosor?

Nej, aldrig (kvinna 40+)

Har gjort det förut och det ligger nog några par kvar i min låda men dom är ju fruktansvärt osexiga, osköna och knäppa så det är ingenting för mig !! 

• CeeJay
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-10-24 16:19:26 följande:
    Vem tycker seriöst att stringtrosor är osexiga på en snygg rumpa? Känns snarare som något man intalar sig själv för att inte använda dem.

Jag har inga som helst problem med att "outa" mig själv som en "sådan" som faktiskt INTE tycker string är sexigt... helt seriöst!

Bara för att DU kanske tycker det är sexigt så behöver ju inte alla göra det?  
  • CeeJay
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-10-24 16:33:39 följande:
    Självklart inte, men med tanke på hur stringopinionen svängt de senaste tio åren känns det som en feministgrej.

Ställer du en attraktiv kvinna i string framför män är det få som inte skulle gilla det dom såg. Sedan att folk är så fega att de alltid måste vara PK för att blidka genushetsen är en annan sak.
    Tur att jag inte är man då, som "måste tycka det är sexigt"

Kan även tillägga att jag inte är feminist och hur jag än vänder och vrider på det tycker jag inte det är ett dugg sexigt. Jag tänder inte på underkläder, mer lukt och smak... om jag nu ska vara lite OT  
  • CeeJay
    kille95 skrev 2012-10-24 16:47:53 följande:
    Du skulle nog passa i string Flört

Ja, det är inte helt omöjligt att jag gör Men gillar ändå mer "hipsters" när det kommer till trollisar
Svar på tråden Använder du stringtrosor?