• Anonym

Använder du stringtrosor?

Jag hatar stringtrosor. Det skall vara vanliga i bikinimodell.

• Anonym

Självklart använder jag string men jag har nog trosor i alla modeller som jag använder. Men jag springer alltid med string annars får jag skavsår, typ alla kompisar brukar sägs tvärt om :)

• Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-10-24 16:29:36 följande:
    Har nästan aldrig hört en kille som tycker string är fult på en snygg rumpa när det kommer till kritan. Det är ju inte så att porr framhäver hipsters direkt.

Stringhatet känns snarare som en feministgrej.
    Kanske du ska kolla upp ordet feminist. Vad man har för åsikter angående jämställdhet i samhället har väl knappast med string att göra, och det finns antagligen ingen undersökning som visar att de flesta feminister är "stringhatare". Rätt grov fördom bara. 
  • Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2012-10-24 16:44:49 följande:
    Jodå. Feminister vill inte att kvinnan ska göra sig till för mannen genom att bära kläder hon egentligen inte tycker är sköna - mannen ska tycka hon är sexig iaf. För att inte tala om att string gör kvinnan till ett sexobjekt/knullobjekt och det går ju inte för sig.

String har alltid varit sexigt eftersom det visar rumpan - det är inte svårare än så.
    Jaha sen när vill feminister det? Och tycker alla feminister att string inte är sköna? Obestämd Visste inte att jag tyckte det men okej. Dessutom gör väl inte string kvinnor till knullobjekt. Du är duktig på att generalliera utifrån dina fördomar. Duktigt.
Svar på tråden Använder du stringtrosor?