• Anonym (Ts)

Läppförstoring ala Isabel Adrian

Vad tycker ni om hennes läppar? Hur tror ni hon gjort för att få sina snygga läppar? Vilket medel tror ni hon använt, eller tror ni hon Op in silikon?

Ni som gjort större läppar, kan ni berätta hur ni upplevde hur det kändes och hur eran omgivning reagerade?

• Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian
  • Anonym (Ts)

Puffar upp

• Anonym (Ts)

Börjar ni vakna än eller?

• Anonym

Det är fult som satan,förmodligen onödigt dyrt och bara tanken på att kyssa någon med sånna läppar får det att vända sig i magen på mig...ser ju ut som en anka...

• pippilirum

Men det ser ju inte klokt ut! Asfult! Inga naturliga läppar i världen kan vara så fula att det är värt att förstora dom i isabel-stil.

• Anonym (nope)

Hur hon gjort eller vad hon använt vet jag inte men snygga? Nej, de är absolut inte snygga. Tjocka, knöliga och onaturliga.

Om man tvunget måste fylla ut sina läppar så tycker jag att man ska göra det diskret så att det inte blir en så markant skillnad. Jag tänker att man ska utgå ifrån att det inte syns att det är vidgjort. Okej att de som känner en såklart kommer att se skillnad för de vet ju hur man ser ut. Ett bra riktmärke tycker jag är det är uppenbart för omgivningen att man fyllt läpparna. Så fort det syns tycker jag det är gräsligt fult.

• Anonym (Ts)

Jag tycker hon är skitsnygg, men smaken är som baken - delad.

• Anonym (nope)
    Anonym (Ts) skrev 2012-10-25 07:16:28 följande:
    Jag tycker hon är skitsnygg, men smaken är som baken - delad.
    Ja, det är den naturligtvis. Tycker du att det är snyggt så gör det. Dock tror jag inte att folk i allmänhet tycker att det är snyggt utan överdrivet och det passar sällan med övriga utseendet. Det är en sån sak som folk på stan ser och säger "titta på henne, som hennes läppar ser ut" och då inte i positiv bemärkelse. Blir lite konstigt när bäraren gjort det för att bli snyggare och så får det motsatt effekt. Självklart finns det ett fåtal som tycker att det är snyggt precis som du.
  • Juvina

Skitfult.. Ser ut som hon är förlamad i käften när hon pratar.

• Anonym (Ts)

Ser att tråden svävade iväg lite

Kan ni som gjort läppförstoring berätta hur det var. Jag vill gärna veta era erfarenheter

• Topcom

Nej usch, ser skitläskigt och vidrigt ut! Hon var sötare innan, tyvärr. Nu swr hon ut som en helt annan person, det enda som är kvar av gamla utseendet är hennes ögon.

Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian