• Anonym (Ts)

Läppförstoring ala Isabel Adrian

Vad tycker ni om hennes läppar? Hur tror ni hon gjort för att få sina snygga läppar? Vilket medel tror ni hon använt, eller tror ni hon Op in silikon?

Ni som gjort större läppar, kan ni berätta hur ni upplevde hur det kändes och hur eran omgivning reagerade?

• Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian
  • 2211

Vill du se ut som en anka med fläskläpp så kör på. Jag begriper då inte hur man medvetet kan förstöra sitt utseende på det sättet.

• EnGladPingvin

Vad jag tycker om hennes läppar? Att det ser väldigt onaturligt och inte riktigt klokt ut. Googlade och hittade före- och efterbilder. Oj, så mycket snyggare och fräschare hon var innan alla operationer. Men som sagt, smaken är som baken.

Själv skulle jag aldrig få för mig att spruta in något i läpparna, men en bekant till mig gjorde det och det gick inte bra. Hennes läppar blev helt förstörda och sist jag såg henne hade hon ett skydd för munnen (ett sådant som läkare har) för det såg så hemskt ut. Hennes läppar kommer aldrig bli normala igen och hon har jätteont. Tydligen var det på en välkänd klinik det gjordes och inte ställe som man förknippar med kvacksalveri. Så en liten varning, OM du ska göra det sätt dig in i riskerna först (både på kort och lång sikt) och försäkra dig om att de vet vad de gör.

• Anonym

Nä hon var mycket snyggare innan läppförstoringen.

• Anonym (Ts)

som sagt: Jag vill gärna höra folks erfarenheter som gjort en läppförstoring.

• Anonym

Hon har gjort för mycket med läpparna! En fundering... många som fyller ut läpparna är "innetjejer" eller hyfsat förmögna, kan det va så att det därför "är fint" att det syns att man gjort ett läppingrepp? Att man liksom tillhör den gruppen när man gjort läpparna?! Även lm det egentligen göer läpparna ett ankaktigt utseende som inte är speciellt naturligt (typ rnorma sillisar som ju också är uppenbart konstgjorda).

• NHult

Jävligt fult och avtändande med läppförstoring  Kräks

Bloggar lite här på FL <3
  • elyse

På just henne ser det ut som att något blivit fel för de där två klumparna som sticker ut underifrån ska väl inte vara där?

• Agapi

tycker inte de är så himla farligt som alla säger, även om de inte är mitt ideal direkt. Men jag vet iaf att hon har svarat flera gånger på frågor om läpparna, och att hon då sagt att de är opererade. Använde fillers först men bestämde sig sen att göra en operation. Har för mig att hon sa att de använt fett och inte silikon

• Anonym

Jag kanske är väldigt fördommsfull men tycker läppförstoring singalerar låg intelligens - som att ha sitt låga IQ tatuerat i pannan ungefär.

Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian