• Anonym (Ts)

Läppförstoring ala Isabel Adrian

Vad tycker ni om hennes läppar? Hur tror ni hon gjort för att få sina snygga läppar? Vilket medel tror ni hon använt, eller tror ni hon Op in silikon?

Ni som gjort större läppar, kan ni berätta hur ni upplevde hur det kändes och hur eran omgivning reagerade?

• Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian
  • Tealhawk

Om man nu måste förstora läpparna så kan man ju i alla fall försöka göra det snyggt så det ser naturligt ut, detta har Isabel Adrian misslyckats med. Alla som förstorar dem gör det ju så förbannat onaturligt så de ser ut som iq-befriade ankor. Jag har stora läppar och det är inget speciellt med det faktiskt. Möjligtvis att det är störande för det ser ut som att jag putar med läpparna jämt.

These are not the droids you're looking for
  • Anonym (lips)

Jag har begåvats med extremt fina läppar! Fått komplimanger för dem hela livet ,om någon frågar var jag fixat dem och vem i såfall blir jag förbannad. DeKyss är ju naturens skapelse inte någon fakeskit med skalpell eller spruta ( som är såååå jävla fult, typ hon bimbon Adrian)

• shalse

Kör restylane isåfall, det sjunker ju tillbaks efter ett tag. Gör inte något som är permanent, har själv inte gjort restylane och skulle inte komma på tanken. Men gillar du den looken så kör bara kör.

• Lindsey Egot the only one

Om du sätter på den smala dammsugarmunstycket som är som en skåra så lyfter du på överläppen och suger på köttet på insidan så det blir ett sugmärke så kommer det se ut att du fått större läppar. Ta försiktigt på varje sida av V bågen.

• LillaVanilla

Hjälp! Googlade oxå. Sååå söt hon var innan operationerna. Blir helt tårögd hur man kan förstöra sig så. Precis som Michael Jackson, snygg innan, katatrof efter.

• Anonym

När ska ni fatta att det inte ser bra ut!? Det ser helt fuckat ut.

Ni kommer aldrig få naturligt snygga stora läppar, acceptera det istället för att göra saken värre.

Bättre med tunna läppar än ankmunnar.

• Anonym

kan du inte fråga henne via hennes blogg? Då få du ju veta säkert. Men jag tycker heller att isabella fröberg som har förstorat sina läppar har mktsnyggare än adrian och det ser mkt naturligare t, på isabel adrian så syns det ju att det är fejk.

• Anonym

Hon har fett i sina läppar, så det är inget konstgjort medel

• Anonym

Kan inte sluta stirra på hennes läppar, det ser ju helkonstigt ut! Överläppen är gigantisk. Jag tror absolut idén är att det ska se fejk ut. Men gillar man det så.

• Anonym

avsugningar blir skönare med större läppar ;)

Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian