• Anonym

Läppförstoring ala Isabel Adrian

Det är fult som satan,förmodligen onödigt dyrt och bara tanken på att kyssa någon med sånna läppar får det att vända sig i magen på mig...ser ju ut som en anka...

• Anonym

Nä hon var mycket snyggare innan läppförstoringen.

• Anonym

Hon har gjort för mycket med läpparna! En fundering... många som fyller ut läpparna är "innetjejer" eller hyfsat förmögna, kan det va så att det därför "är fint" att det syns att man gjort ett läppingrepp? Att man liksom tillhör den gruppen när man gjort läpparna?! Även lm det egentligen göer läpparna ett ankaktigt utseende som inte är speciellt naturligt (typ rnorma sillisar som ju också är uppenbart konstgjorda).

• Anonym

Jag kanske är väldigt fördommsfull men tycker läppförstoring singalerar låg intelligens - som att ha sitt låga IQ tatuerat i pannan ungefär.

• Anonym

När ska ni fatta att det inte ser bra ut!? Det ser helt fuckat ut.

Ni kommer aldrig få naturligt snygga stora läppar, acceptera det istället för att göra saken värre.

Bättre med tunna läppar än ankmunnar.

• Anonym

kan du inte fråga henne via hennes blogg? Då få du ju veta säkert. Men jag tycker heller att isabella fröberg som har förstorat sina läppar har mktsnyggare än adrian och det ser mkt naturligare t, på isabel adrian så syns det ju att det är fejk.

• Anonym

Hon har fett i sina läppar, så det är inget konstgjort medel

• Anonym

Kan inte sluta stirra på hennes läppar, det ser ju helkonstigt ut! Överläppen är gigantisk. Jag tror absolut idén är att det ska se fejk ut. Men gillar man det så.

• Anonym

avsugningar blir skönare med större läppar ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 23:27:55 följande:
    avsugningar blir skönare med större läppar ;)

Man får tunna läppar av att suga kuk....

Jag har naturligt stora läppar och jag suger då INTE kuk och har aldrig gjort och kommer aldrig göra men inte för att jag är rädd för att få tunna läppar hahah, jag finner det dock äckligt och förnedrade men det är en annan sak och OT :)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 23:30:19 följande:

Man får tunna läppar av att suga kuk....

Jag har naturligt stora läppar och jag suger då INTE kuk och har aldrig gjort och kommer aldrig göra men inte för att jag är rädd för att få tunna läppar hahah, jag finner det dock äckligt och förnedrade men det är en annan sak och OT :)

Älskar du inte att se din man upphetsad?

Munnen är bättre en musen :D 
  • Anonym

Tycker att det ser snyggt ut. Men det får man inte säga i PK-Sverige.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 23:40:58 följande:

Vad är det som är så pk med att tycka att det är fult?
  • Anonym
    FruLiNi skrev 2012-10-25 23:46:32 följande:
    Robinson och Hollyweird...läskigt att man kan bli så annorlunda både utseendemässigt och beteendemässigt.
    Jag hade ju valt Robinson-Isabel framför Hollywood-Isabel alla gånger.
    Tycker att hon ser mycket snyggare ut nu.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 23:45:52 följande:

Vad är det som är så pk med att tycka att det är fult?
    För att det är det man ''ska'' tycka.
  • Anonym
    Anonym (Ts) skrev 2012-10-26 04:49:02 följande:
    Tack för att ni förstörde min tråd.

Jag bad folk som HAR GJORT sina läppar större berätta om sina erfarenheter kring det.
    Du är i allmän debatt....du skulle lagt tråden i 'kroppsligt' istället.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 23:50:27 följande:
    För att det är det man ''ska'' tycka.
    Anonym skrev 2012-10-25 23:40:58 följande:

Jag är inte "PK", jag tycker bara det är fult.

Drar du alltid "PK-kortet" när någon inte håller med dig om något?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-25 11:50:27 följande:
    Hon har gjort för mycket med läpparna! En fundering... många som fyller ut läpparna är "innetjejer" eller hyfsat förmögna, kan det va så att det därför "är fint" att det syns att man gjort ett läppingrepp? Att man liksom tillhör den gruppen när man gjort läpparna?! Även lm det egentligen göer läpparna ett ankaktigt utseende som inte är speciellt naturligt (typ rnorma sillisar som ju också är uppenbart konstgjorda).
    Lyssnade på morgonpasset i P3 veckan, tror det var i måndags. De hade en gäst som pratade om skönhetsoperationer. Hon sa att just "duckface" har blivit populärt just för att det syns att man gjort läpparna, det är en statusgrej helt enkelt. Sjukt som fan men å andra sidan har de där brudarna sällan alla hästar hemma....

Appropå läppar, har ni sett bloggerskan "Kissie"? Hon hävdar att inte förstorar sina läpppar "längre", hennes är numera helt naturliga...yeah right! www.google.se/imgres%C3%A4ppar&um=1&hl=en&sa=N&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbnid=q2O2YvCelBR4iM:&imgrefurl=www.nattstad.se/djungeltelegrafen%3Fid%3D3645849&docid=bJlMtJXepLcQRM&imgurl=pics.nattstad.se/4/900000/820000/810246/pics/2012727224433233810246_sbig.jpg&w=690&h=517&ei=97CKUJziHcaC4ASzqoH4CA&zoom=1&iact=hc&vpx=719&vpy=433&dur=151&hovh=194&hovw=259&tx=161&ty=68&sig=115583427779278053290&page=2&tbnh=149&tbnw=194&start=27&ndsp=31&ved=1t:429,r:28,s:20,i:216
  • Anonym

Har själv förstorat läpparna i många år men funderar på en permanent lösning. Suttit och läst om läppförstoring på en bra o informativ sida, här är länken om någon vill kolla: www.plastikoperationer.net/laeppfoerstoring-laeppoperation

Det står bland annat om att man kan använda kroppseget fett, egen läderhudremsa eller implantat. Jag tror det blir kroppseget fett för min del...Hoppas länken hjälper er!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-13 10:09:11 följande:

Har själv förstorat läpparna i många år men funderar på en permanent lösning. Suttit och läst om läppförstoring på en bra o informativ sida, här är länken om någon vill kolla: www.plastikoperationer.net/laeppfoerstoring-l...

Det står bland annat om att man kan använda kroppseget fett, egen läderhudremsa eller implantat. Jag tror det blir kroppseget fett för min del...Hoppas länken hjälper er!

Det ser aldrig naturligt ut oavsett vad man lägger in.

Bågen på överläppen saknas alltid och skinnet över läppen sticker alltid ut så det inte ser naturligt ut. Det går aldrig att få till det så det ser naturligt ut och då har ag sett n hel del men det ser alltid fejk ut.

Svar på tråden Läppförstoring ala Isabel Adrian