• Bedhead

LHCF är för de lata

Självklart är det en diet för oss lata.
    Ja, jag tycker det är roligare att äta random matträtt med smält ost på än att gå till gymmet. Jag blir smal och snygg och det kan knappast vara någon annans problem. 

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Bedhead
    Biffus skrev 2012-12-30 14:21:25 följande:
    Synd att det har visat sig att det är viktigare att vara tränad än att ha normalvikt.

Viktigare för vem? För min hälsa? Tja, alla mina värden är bra. Jag rör på mig normalt. Jag ser inte problemet, åtminstone inte för andra än gymägare.
    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Bedhead
    Thomas66 skrev 2012-12-30 13:43:50 följande:

Du har nog missförstått lite, är ju inte den smälta osten som gör dig snygg.Utan att du tränar, och inte äter massa godis, kakor och läsk

Fast jag tränar ju inte. Jag ser bara till att äta mycket fett och lite kolhydrater. Det räcker.
  • Bedhead
    Thomas66 skrev 2012-12-30 16:32:52 följande:

Aha, trodde att du va lite fittare än normaltjock

171 cm, 58 kilo.
  • Bedhead

Innan LCHF: 68 kg.

Svar på tråden LHCF är för de lata