• Leostar

porr ISTÄLLET för knulla

Simon 681 skrev 2012-10-29 12:57:56 följande:

Skulle vara intressant om det kommer lite statistik på det om några år. Personligen så tror jag att porr för de flesta män är "nödprovianten", det man sedan tar fram när sex-frekvensen redan har sjunkit pga andra orsaker. De flesta skulle då inte välja porr istället för sex utan  för att det ändå inte blir sex. Det finns säkert killar som låter porren ta över deras liv, men de borde vara en minoritet, ungefär samma procent som de som spelar onlinepoker 10+ timmar om dagen jämfört med alla som spelar onlinepoker överhuvudtaget.

Jag misstänker att det är en liten efterrationalisering hos vissa kvinnor, speciellt om de hade mer och bättre sex förut och deras karl då inte tittade på porr i samma utsträckning.  
    Sådär är det för mig, jag vill betydligt mer än frugan så för mig är porren en ventil... annars blir det blue-balls-effekten och när det väl blir åka av så skjuter man av kanonen alldeles för tidigt.

Med det sagt, får ståfräs bara frun tar av sig t-shirten eller ens säger något om sex... men så skulle väl jag påstå att min sexaptit är väldigt hög.
Svar på tråden porr ISTÄLLET för knulla