• Anonym

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Haha, vad skönt! Var det du som skrev andra tråden?
    Men bara garva åt det! Om din man inte kan det är det ju nått allvarligt fel på honom!

• Anonym

Kan någon länka den andra tråden?

• Anonym
    MildaMakaroner skrev 2012-10-29 10:47:27 följande:
    Att stackarn inte får vara bekväm i sitt eget hem :(
    Men herregud! Att stackars TS inte får må bekvämt i sitt eget hem!
  • Anonym
    Sunt förnuft skrev 2012-10-29 10:48:40 följande:
    Snacka om att inte bry sig om andras känslor utan bara tänka på sig själv.

Skämmes! 
    Brydde sig TS man om TS känslor när han knatade runt i en jäkla bebisoverall, menar du?
  • Anonym
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 10:49:07 följande:
    Så fick vi äntligen ett prejudikat på att det är ok att förstöra partnerns ägodelar som man inte tycker om eller står ut med.

Jag har en lång lista på saker som jag ska slänga/bränna:
    - En del av hennes koftor/tröjor som hon envisas med att ha när hon "myser" hemma. De är fula och osexiga. Hittills har jag stått ut eftersom jag trodde det var så man gjorde men nu ver jag bättre. Tack!
    - En hel del av hennes vardagstrosor som är rätt sunkiga ärligt talat. Ska brännas ikväll när jag kommer hem.
    - Hon har också envisats med en massa löjligt pynt och prydnadskuddar här. De får mig i princip att må illa så nu blir det bål.

Kommer säkert på mer saker men det är fantastiskt att ha fått grönt kort nu på att man bara kan förstöra partnerns ägodelar, trots att hon älskar dem, helt enkelt för att jag tycker det är fult.

Tack FL för hjälpen!! Mitt liv kommer att bli så mycket bättre nu.
    Fjanteri. Viss skillnad på bebiskläder på en vuxen människa eller det du skriver om.
  • Anonym
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 10:50:58 följande:
    Är det ok att din man (om du har nån) bränner dina kläder som han tycker är fula?
    Skulle jag bli så sinnessjuk att jag skulle börja knata runt i BEBISKLÄDER / SPARKDRÄKT så JAAAA! Be my guest! Till skillnad från typ alla andra här så bryr sig min man och jag om hur den andra mår. Om han inte gillar en viss sorts klädesplagg på mig så skulle jag inte använda det bara för att driva honom till vansinne och vise versa! Det handlar om att respektera varandra! Och jag anser inte att det enbart ska vara respekt från TS sida mot mannen som vill ha bebiskläder. JAg tycker också att mannen ska respektera TS som INTE vill se honom i bebiskläder!
  • Anonym
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 10:55:31 följande:
    Det är väl ändå en djävligt stor skillnad på att ta hänsyn till andras känslor om man jämför:
    a) ens persons rätt/önskemål att se ut som man vill och klä sig som man önskar.
    b) att ta sig rätten att bränna andra människors ägodelar för att de inte passar

Låt oss hoppas att det ändå blir nån slags enighet runt detta..?
    Annars är ni ju kompletta idioter, om ni inte fattar vad det leder till som konsekvens...

Vem ska ha rätten i ett hem att bränna saker som är fula?
    Menar ni på fullt allvar att ni först har ett samtal med er partner. Partnern tycker att någon av dina favoritägodelar är ful och stötande men ni är inte överrens. Du hävdar din rätt att kläd dig som du själv vill för du tycker det är snyggt och bekvämt.
    - En dag när du kommer hem så har partnern bränt dina ägodelar/kläder.

Är det så ni skulle vilja ha det alltså!?
    Men herregud! Man kan ju inte försvara vad som helst! Det ÄR INTE OK för en vuxen människa att springa runt i sparkdräkt! ALLA som gör det riskerar att partner bränner dessa otyg till klädesplagg!
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(