• Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • IsadorasMamma

Du kan nog börja packa.
    Eller varför inte elda upp hela huset så slipper du det`?

• Duckan

Hahaha, det var fasiken ett bra beslut ts! Vuxen karl som skuttar runt i senapsfärgad onepiece låter illa.

• Anonym

Haha, vad skönt! Var det du som skrev andra tråden?
    Men bara garva åt det! Om din man inte kan det är det ju nått allvarligt fel på honom!

• IsadorasMamma

:O

Jag tycker jag har humor. Men jag hade fan blivit vansinnig om ngn hade eldat upp
    mina.

• Anonym (Ångerfull)
    IsadorasMamma skrev 2012-10-29 10:14:28 följande:
    Du kan nog börja packa.
    Eller varför inte elda upp hela huset så slipper du det`?
    Hehe Nej det vore synd på huset. Men skämt åtsido så stod jag inte ut längre
  • Anonym (!!!!)

GO TS! GO TS! GO TS!

DU är viktigare än hans fula kläder. NU måste han ju fatta att du menar allvar.

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 10:16:01 följande:
    Haha, vad skönt! Var det du som skrev andra tråden?
    Men bara garva åt det! Om din man inte kan det är det ju nått allvarligt fel på honom!
    Ja jag skrev om onepicen i den nadra tråden och nu fick jag nog.
  • fjonkelina

Hur tror du han kommer att reagera? Senapsfärg är för övrigt bannlyst på vuxna män....speciellt i sparkdräkter.

Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise.....................................
  • icy

Har du möjligtvis inte någon bild?

För övrigt var det en god gärning TS, känn ingen skuld du gjorde det som moraliskt sätt är rätt!Skrattande Skål 

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(