Inlägg från: Imortaelis |Visa alla inlägg
  • Imortaelis

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Hm grejen är väl att man inte tar sig friheten att förstöra andras saker, oavsett om man själv anser det/den är ful eller inte.

• Imortaelis
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 10:44:10 följande:
    Ja en vuxen karl med  skägg och onepiece.Jag höll på att få psykbryt.Jag vet att det kanske inte var så snällt men jag såg ingen annan utväg.
    Så länge du tycker det är helt okej att han gör likadant med något du är mindre klädsam i så
  • Imortaelis
    Anonym skrev 2012-10-29 10:53:24 följande:
    Skulle jag bli så sinnessjuk att jag skulle börja knata runt i BEBISKLÄDER / SPARKDRÄKT så JAAAA! Be my guest! Till skillnad från typ alla andra här så bryr sig min man och jag om hur den andra mår. Om han inte gillar en viss sorts klädesplagg på mig så skulle jag inte använda det bara för att driva honom till vansinne och vise versa! Det handlar om att respektera varandra! Och jag anser inte att det enbart ska vara respekt från TS sida mot mannen som vill ha bebiskläder. JAg tycker också att mannen ska respektera TS som INTE vill se honom i bebiskläder!
    Hade ts man blivit tillfrågad finns det garanterat ett flertal plagg som Ts använder som han inte gillar. Samma visa där då? Hon ska bara slänga sakerna, även om hon tycker om dom osv?
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(