Inlägg från: Juronjaure |Visa alla inlägg
  • Juronjaure

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Neeej TS, inte okej. Ut och köp en ny!

• Juronjaure

Ts, en fråga. Vad gör du om din man kommer hem med en ful frisyr? Rakar huvudet på honom när han sover?

• Juronjaure
    Anonym skrev 2012-10-29 11:00:36 följande:
    Tråden handlar in om frisyr eller underkläder eller andra kläder. Den handlar om BEBISKLÄDER I VUXENSTORLEK!!!
    Det spelar ingen roll. Han har väl rätt att se ut som han vill? Jag har fula myskläder hemma, so what? Min kille verkar älska mig trots detta, och har inte eldat upp något än så länge...

Jag tycker också att Onepiece är fult, men det här är en principsak... Man eldar inte upp andra människors kläder, precis som jag inte går och eldar upp grannens bil, trots att den är jävligt ful...
  • Juronjaure
    Anonym skrev 2012-10-29 11:04:17 följande:
    Det här ÄR en principsak. Man går inte runt i sparkdräkt när man är vuxen, speciellt inte om ens partner hatar det! Man borde respektera sin partner mer än man vill gå runt i bebiskläder!

...och eftersom han är respektlös så ska TS vara dubbelt så respektlös...?
  • Juronjaure

Jaja. Ska ju onekligen bli intressant att höra om mannens reaktion.

Blir han ledsen så kan ju TS köpa en napp till honom, för att ytterligare spä på att Onepiece ser ut som bebiskläder. Respektlöshet ska ju uppenbarligen med respektlöshet bemötas... Äkta familjelivs-mentalitet.

• Juronjaure
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 14:55:15 följande:
    Var kommer alla dårar ifrån?
    Bra fråga. De tycks samlas på familjeliv iaf. Tillsammans med en drös troll och en och annan normalt funtad människa...
  • Juronjaure

Min kille har så ful dator. Jag tycker det är respektlöst av honom att låta den stå framme när mina föräldrar är på besök. Så fort vi flyttat nånstans där det finns kakelugn så bränner jag den. Jag menar... det var ju han som var respektlös FÖRST, genom att köpa en så FUL dator... Han respekterar inte mig, och då ska inte jag heller bete mig som folk. Det är väl logiskt?

• Juronjaure
    Adut 27 skrev 2012-10-30 12:03:38 följande:
    Först o främst, onepiece är inte snygga, men de är tamejtusan fantastiskt sköna! Men de är ju inga man går ut i...
    Vad hade du TS, sagt om din sambo eldade upp något av dina plagg som HAN tyckte var fult? Hade du tyckt att det är ok???
    Jag vill ha en, de verkar assköna :) Jag undrar hur besvärliga de är när man går på toa dock... Jag vet ju hur barnen på min arbetsplats gör...Ned med dragkejdan, ärmar och hela överdelen åker ned i kisspölarna på golvet....mmm...fräscht... Men det går kanske att hålla upp på nåt sätt... Blir svårare om man är tjej och ska kissa ute i en buske...
  • Juronjaure
    maaammaaa skrev 2012-10-30 12:24:23 följande:
    Det är väl inte så svårt man drar ner dräkten i ett buskage, skiter i luvan i misstag torkar sig och klär på sig igen går iväg och njuter av naturen och det tydligen nygödslade landskapet.
    ASGARV!!!
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(