Inlägg från: Anonym (Ångerfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?

• Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(
  • Anonym (Ångerfull)
    IsadorasMamma skrev 2012-10-29 10:14:28 följande:
    Du kan nog börja packa.
    Eller varför inte elda upp hela huset så slipper du det`?
    Hehe Nej det vore synd på huset. Men skämt åtsido så stod jag inte ut längre
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 10:16:01 följande:
    Haha, vad skönt! Var det du som skrev andra tråden?
    Men bara garva åt det! Om din man inte kan det är det ju nått allvarligt fel på honom!
    Ja jag skrev om onepicen i den nadra tråden och nu fick jag nog.
  • Anonym (Ångerfull)

Ja en vuxen karl med  skägg och onepiece.Jag höll på att få psykbryt.Jag vet att det kanske inte var så snällt men jag såg ingen annan utväg.

• Anonym (Ångerfull)

Men en del förstår inte problemet .Han hade  på sig den jämt och ständigt.Han tvättade den sällan.Han kunde inte ens ta på sig något annat sist när mina föräldrar var på besök.Det kändes ju som om  han bara  jävlades.

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 10:49:07 följande:
    Så fick vi äntligen ett prejudikat på att det är ok att förstöra partnerns ägodelar som man inte tycker om eller står ut med.

Jag har en lång lista på saker som jag ska slänga/bränna:
    - En del av hennes koftor/tröjor som hon envisas med att ha när hon "myser" hemma. De är fula och osexiga. Hittills har jag stått ut eftersom jag trodde det var så man gjorde men nu ver jag bättre. Tack!
    - En hel del av hennes vardagstrosor som är rätt sunkiga ärligt talat. Ska brännas ikväll när jag kommer hem.
    - Hon har också envisats med en massa löjligt pynt och prydnadskuddar här. De får mig i princip att må illa så nu blir det bål.

Kommer säkert på mer saker men det är fantastiskt att ha fått grönt kort nu på att man bara kan förstöra partnerns ägodelar, trots att hon älskar dem, helt enkelt för att jag tycker det är fult.

Tack FL för hjälpen!! Mitt liv kommer att bli så mycket bättre nu.
    Elda vardagstrosorna om dom är sunkiga ,då får hon tillfälle att köpa nya .Det glädjer nog henne bara.Vi kvinnor är dåliga på att slänga ibland
  • Anonym (Ångerfull)
    Juronjaure skrev 2012-10-29 10:59:43 följande:
    Ts, en fråga. Vad gör du om din man kommer hem med en ful frisyr? Rakar huvudet på honom när han sover?
    Frisyr bryr jag mig inte om det är ju inte samma sak .Att se en vuxen man iklädd bebis kläder är mycket värre
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym (Bra) skrev 2012-10-29 11:04:32 följande:
     Onepiece är fan det fulaste plagg som finns. Bränn skiten  
    Snart är det bara aska kvar.
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 11:15:09 följande:
    Menar du att kvinnor visar respekt när de klär sig som horor?

Ridå. 
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
  • Anonym (Ångerfull)
    MickeN1973 skrev 2012-10-29 11:35:40 följande:
    Tja det är ett miljöbrott att elda avfall 
    det straffas med böter eller fängelse i upptill 2 år

Jag har frågat komunen ,då one piecen var i bomull så var det okej enligt dom
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(