Inlägg från: TrendyFarsa |Visa alla inlägg
  • TrendyFarsa

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 10:12:54 följande:
    Jag stod inte ut längre -nu har jag lagt min mans fula senapsfärgade onepiece i kakelugnen och den sprakar underbart och rofyllt därinne.Men nu oroar jag mig för hans reaktion.Han kommer nog att bli arg. Det kanske är lika bra att jag flyttar?
    Du gjorde helt rätt. Onepiece är ett jävulens påfund och så fugly på vuxna människor att dessa borde käppjagas ut ur stan om man bär dessa på sig efter 15 års ålder.

Seriöst alltså. Din man har trashy taste och du gjorde helt rätt!
  • TrendyFarsa
    Anonym skrev 2012-10-29 13:22:54 följande:
    No offense TS,

Men jag hade pullat dig i vaginan med en stor kökskniv om jag var din kille.

Tycker du ska vara glad att du fortfarande har fittan intakt. För din kille har väl inte kommit hem än?
    Och sen finns det folk här på FL som tycker att jag är den största gris som gått i ett par skor.

Scary...
  • TrendyFarsa
    Anonym (Linda) skrev 2012-10-29 14:14:24 följande:
    Och du är så skruvad, att du inte ens ser vad som är fel i ditt uttryckssätt. Sök hjälp.

/Linda
    Precis. Det är det andra exemplet bara idag på folk som uttrycker sig som taget ur en skräckfilm här på FL.
     Här så är det #129 och i en annan tråd en kvinna som "...//gillar att tortera svin, jag blir lycklig av det, mer säger jag inte."

Var kommer alla dårar ifrån?
  • TrendyFarsa
    Anonym (goodjob) skrev 2012-10-29 15:08:17 följande:
    Mer psyko att bära onepiece än att elda upp den. Onepieces är djävulens verk och ska brinna i evighet. Bra gjort TS! 
    MissAnne skrev 2012-10-29 15:25:22 följande:
    Bra jobbat TS...You go girl!

Skönt att man inte är ensam. Solstrålar till er Solig
  • TrendyFarsa
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 16:08:40 följande:
    Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor
    Hahaha!!! Testa att starta en tråd om att du sjuksrev dig en halvdag men lät ditt barn vara kvar några timmar extra på dagis så kommer du få se på helvete!

Det här är FL serru, här är toleransen lika med noll mot alla som avviker mot prettonormen.
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(