Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

TrendyFarsa skrev 2012-10-29 13:09:36 följande:
    Du gjorde helt rätt. Onepiece är ett jävulens påfund och så fugly på vuxna människor att dessa borde käppjagas ut ur stan om man bär dessa på sig efter 15 års ålder.

Seriöst alltså. Din man har trashy taste och du gjorde helt rätt!
  • Anonym (Linda)
    Anonym skrev 2012-10-29 13:26:11 följande:
    Du har väl iaf inte bränt upp din, tidigare eller nutida, flickväns betytande egodelar utan hennes vetskap?

Eller?
    Och du är så skruvad, att du inte ens ser vad som är fel i ditt uttryckssätt. Sök hjälp.

/Linda
  • Anonym (Linda)
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 14:55:15 följande:
    Precis. Det är det andra exemplet bara idag på folk som uttrycker sig som taget ur en skräckfilm här på FL.
     Här så är det #129 och i en annan tråd en kvinna som "...//gillar att tortera svin, jag blir lycklig av det, mer säger jag inte."

Var kommer alla dårar ifrån?
    Ingen aning - men det tycks som att en del av dem gillar FL, och såklart; det är långt mycket enklare att vara ett svin när man sitter vid en datorskärm.

/Linda
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 15:47:47 följande:
    Han vägrade ju att tvätta den
    Ehm.. jag undrar då; varför skulle HON tvätta hans klädesplagg? Klarar han inte av det själv? Jag håller dock med de som tycker att det är respektlöst - det är det. Å andra sidan sätt så är det ganska läskigt av honom att vandra omkring i något otvättat så fort han får tillfälle. TS, kanske skulle du ställt ultimatum: tvätta den - eller så slänger jag den. Dock försent för det rådet förstås.

/Linda
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(