Inlägg från: Anonym (hmmm...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmm...)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag är tveksam. Ok, din man låter lite snuskig vad gäller tvättandet men att elda upp den utan hans vetskap...? Tveksamt. Hade min man gjort ngt liknande hade jag blivit jättebesviken. Jag kanske hade fattat men tyckt att det var oerhört respektlöst.

OT: Fy farao för inlägget som togs bort! Vilka sjuka människor det finns... Man kanske ska fortsätta vara anonym i fortsättningen? Usch! 

• Anonym (hmmm...)
    Anonym (Linda) skrev 2012-10-29 16:04:06 följande:
    Ehm.. jag undrar då; varför skulle HON tvätta hans klädesplagg? Klarar han inte av det själv? Jag håller dock med de som tycker att det är respektlöst - det är det. Å andra sidan sätt så är det ganska läskigt av honom att vandra omkring i något otvättat så fort han får tillfälle. TS, kanske skulle du ställt ultimatum: tvätta den - eller så slänger jag den. Dock försent för det rådet förstås.

/Linda

Klart inte ts skulle ha tvättat den men ställt ultimatum hade varit bättre än att elda upp den. Hade du slängt den hade den gått att rädda (och tvättas!), som en markering, men nu är det ju rätt kört.
  • Anonym (hmmm...)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 16:08:40 följande:
    Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor
    Ja, fast i din ts skrev du att du är lite orolig? Så, nog tror jag att du förstår att du ev. gått över gränsen.
  • Anonym (hmmm...)
    Uffesson skrev 2012-10-30 13:46:34 följande:
    Jag blir lite förvånad faktiskt.

I tråden om mannen som slängde sin kvinnas trosor för att han önskade att hon skulle ha string istället, skrivs om vilken idiot han är. Men här finns det alltså folk som uppmuntrar TS till att bränna sin makes kläder.

Nog för att en senapsgul onepiece inte, enligt mig, är det snyggaste plagget någonsin. Men, han har lika mycket rätt att ha den som kvinnan hade rätt att ha kvar sina underkläder.
    Håller med!!!
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(