Inlägg från: Anonym (�ngerfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (�ngerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Wimsey skrev 2012-10-30 16:48:09 följande:

Det tror jag säkert.  Jag har egentligen ingen förståelse för att man förstör sin partners kläder, men jag kan sympatisera med känslan av att bo med någon som går i samma plagg dag ut och dag in utan att tvätta det ... jag tycker inte att det är rätt, men ibland gör man saker i affekt.
    Det var i affekt -rätt eller fel ? Jag har själv delade känslor Min man tror att det är "svärmor " som städat bort den som städat  bort den av någon anledning.Hon hade sagt att han såg ut som en jättebebisv i den vid ett tillfälle.
  • Anonym (�ngerfull)

I går kväll betsällde jag en snygg tvådelad träningsoverall  från addidas med dottern som smakråd. Plagg är ju egentligen bara materiella ting och det har varit riktigt mysigt att ha honom mera naken i sängen nu två nätter i rad ,det vill jag lova

• Anonym (�ngerfull)
    Anonym (�ngerfull) skrev 2012-10-31 05:55:54 följande:
    I går kväll betsällde jag en snygg tvådelad träningsoverall  från addidas med dottern som smakråd. Plagg är ju egentligen bara materiella ting och det har varit riktigt mysigt att ha honom mera naken i sängen nu två nätter i rad ,det vill jag lova
    Jag hoppas att ni förstår att den var till honom
  • Anonym (�ngerfull)
    YummyMami skrev 2012-10-31 10:28:46 följande:
    Min man tappade sina glasögon på bussen i fyllan och villan. Jag avskyr dem, fula jävlar. Han ser ut som nördarnas konung i dem. Jag bad och böna högre makter om att hoppas de var borta för alltid! Men NEJ de var kvar! Jag funderade sätta klacken på dem när jag tog ut dem och säga, "verkligen synd älskling, någon måste ha trampat på dem". Men NEJ, det gjorde jag inte heller. Jag lämnade tillbaka dem med orden, jag trampa inte sönder dina jävla fula glasögon så du ska ge Fan i vad jag har för hårfärger" (han har haft en hel del åsikter om mitt hår, jag har tidigt om hans glasögon).

Man måste respektera varandras smak även om man kräks i smyg.

Undrar förresten vad han sade när han kom på att mysplagget är borta.
    Han undrar fortfarande och muttrar lite
  • Anonym (�ngerfull)
    YummyMami skrev 2012-10-31 18:41:44 följande:

Du får helt enkelt köpa en ny, och säga att den gamla åkte på en liten "olycka"
    Han får något snyggare -en tvådelad addidas dress
  • Anonym (�ngerfull)
    YummyMami skrev 2012-10-31 19:47:43 följande:

Går säkert bra det med! Undrar om det inte är försent att sätta klacken på nördögonen.. Suck.. Skulle kunna ge något snyggare istället för dem..
    Sätt dig på dem av misstag
  • Anonym (�ngerfull)
    maaammaaa skrev 2012-11-01 19:59:17 följande:
    hihihi

• Anonym (�ngerfull)

Nu har en köpt en ännu fulare.En brun i plysch.Jag som hade gett honom en så fin addidas träningsoverall ,tvådelad.Dags att plocka fram tändstickorna igen eller?

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(