Inlägg från: sextiotalist |Visa alla inlägg
  • sextiotalist

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Jag vissa rejält fula kläder som sambon vill slänga, men jag har sagt nej. jag sa till honom att jag vill ha kvar dessa fula kläder, en tröja som jag kan använda när jag gör rent ugnen med utan att det gör något om den får fläckar som aldrig går bort. Kläder jag kan måla i, kläder som får bli smutsiga, gå sönder utan att det är en katastrof.

Men då använder jag kläderna vid dessa tillfällen. Hade jag sprungit omkring och haft dom hela tiden, då hade det varit en helt annan sak.

Ni skall se min sambo när han skall måla, om man säger som så, det är inte så att man vill hoppa på honom Glad

Men nu verkar det inte vara så, låt kläderna brinna sakta men säkert        

• sextiotalist
    Anonym skrev 2012-10-29 10:59:54 följande:
    Men herregud! Man kan ju inte försvara vad som helst! Det ÄR INTE OK för en vuxen människa att springa runt i sparkdräkt! ALLA som gör det riskerar att partner bränner dessa otyg till klädesplagg!
    Jag tillhör dom som anser att dessa sparkdräkter är så fula att de förtjänar ett stort allmänt bål på ett torg.
  • sextiotalist
    nozpa skrev 2012-10-31 10:08:57 följande:
    Onepiece och foppatofflor är helt okej att elda upp. Fy tusan så gräsligt. Annars bör man nog inte förstöra varandras saker nej. Men jag har fått några fula plagg att försvinna jag med här hemma. Så kan det gå.
    Det anser jag också, dessa otyg borde inte ens finnas alls. Så jag håller med dig i varenda mening :)
  • sextiotalist
    Anonym (�ngerfull) skrev 2012-11-18 00:18:05 följande:
    Nu har en köpt en ännu fulare.En brun i plysch.Jag som hade gett honom en så fin addidas träningsoverall ,tvådelad.Dags att plocka fram tändstickorna igen eller?
    Saknar den mannen all känsla för smak eller?

Det låter som det är dags för nästa steg i processen. Sexstrejk (det brukar ta säger de som testat det) 
  • sextiotalist
    Hemligkvinna skrev 2012-11-18 09:18:16 följande:
    Jag använder också onepiece hemma, men brukar inte gå ut i den så ofta. Eller ja, det händer väl ibland men nu har man ju vinterjackan på som döljer det mesta.

Tycker att det är ett ruggigt bekvämt plagg. Har även köpt en sån modell i pyjamas och ska beställa 2 till, så att jag slipper längta efter den varje gång den är i tvätten.

Men kläderna används max 2dgr här hemma. Barnen har också varsin onepiece, men inte min man. Får väl ge honom en i julklapp.
    Hade jag haft en onepiece så hade min sambo sexstrejkat (och viceversa). Detta plagg kommer in innanför dessa väggar.

Sympatierna är helt på TS sida 
  • sextiotalist
    Hemligkvinna skrev 2012-11-18 09:51:06 följande:
    Nödvändigt. Man vet ju ändå vad som finns bakom. Och ja, jag är sexig. Kläderna åker ju ändå av när man har sex. Ska man då gå runt i porriga kläder konstant.
    Sexstrejken skulle vara ett vapen för att få bort detta plagg. Inte för att man skulle bli impotent (jo det också). Inte ens mitt barn skulle få ett sådant plagg (nu råkar han tycka att det är lika fult som vi gör).

Foppatofflor och onepiece är totalförbjudna i det här hemmet (enigt beslut av alla familjemedlemmar).

Det är fruktansvärt fult plagg, sparkdräkt åt vuxna *skakar på huvudet*    
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(