Jag eldade upp min mans onepiece :-(
Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen
Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen
Men hallå! Tack för tipset men jag skulle inte göra något så drastiskt. Inte för att min man har en onepiece men det finns kalsonger eller skjortor som gjrot sitt i vårat hus, anser jag. Jag har påpekat det flera gånger och ibland lyssnar han också. Om han inte fattar vinken har jag sagt rakt på sak varför han inte kan fortsätta använda de slitna, håliga plaggen.
TS, en fuling vore att inte yppa ett ord om vad du har gjort. Om han frågar dig om du sett plagget så skakar du bara på huvudet och ser ut som ett frågetecken. Annars kan du ju berätta vad du har gjort med risken att han eldar upp en sunkig BH, menstrosor eller en gammal bok som han tycker har gjort sitt i hemmet. Vilket väljer du?
Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor
Hahahahaha Jag dööör av garv !!JJa typ så är det
Han letar och letar.Ungdomarna säger åt honom att skärpa sig och att han ska vara glad att han inte hittar den jävla "fuldressen " Jag undrar hur länge jag kan hålla masken ?