Inlägg från: Anonym (Ångerfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ångerfull)

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym (äntligen) skrev 2012-10-29 11:52:20 följande:

ok, kul :) 
    Trodde verkligen inte det var en troll-tråd först :)

Jag tror du försöker att rationalisera dina mänskliga men felaktiga handlingar nu genom att framstå som klok och rättskaffens. INGEN tror att du i affekt bränner upp den där hemska dressen - men FÖRST ringer och köar i kommunväxeln för att få ett svar på hur miljövänligt det ev. är..
    De enda människor som skulle få för sig att göra så - vet redan reglerna  :)

Att du dessutom har suttit och sprättat bort dragkjedjan i enlighet med miljölagsiftningen..
    Tillåt mig att tvivla :)

Som sagt, om du verkligen lyckats kombinera det där galna vansinnet - att det rann över - med en iskall rationell beräknande handling.. då är du psykopat och behöver söka hjälp! ;)
    Hur ska man annrs få tyst på ditt paragfraf rytteri ?
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:54:16 följande:
    Hur ska man annrs få tyst på ditt paragfraf rytteri ?
    Och om du tänker efter så brinner inte dragkejdor
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:10:22 följande:
    jag och Johan som är sååå söta i varsin onepiece rosa som Kilians på ung och bortskämd... de är såååå fukking bekväma
    Det är väl okey om ni två trivs så Gillar ni varandra så -inga problem
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym (tips) skrev 2012-10-29 12:19:21 följande:

Men hallå! Tack för tipset men jag skulle inte göra något så drastiskt. Inte för att min man har en onepiece men det finns kalsonger eller skjortor som gjrot sitt i vårat hus, anser jag. Jag har påpekat det flera gånger och ibland lyssnar han också. Om han inte fattar vinken har jag sagt rakt på sak varför han inte kan fortsätta använda de slitna, håliga plaggen. 

TS, en fuling vore att inte yppa ett ord om vad du har gjort. Om han frågar dig om du sett plagget så skakar du bara på huvudet och ser ut som ett frågetecken. Annars kan du ju berätta vad du har gjort med risken att han eldar upp en sunkig BH, menstrosor eller en gammal bok som han tycker har gjort sitt i hemmet. Vilket väljer du?  

En lysnade ide ! Jag låtsas som ingenting.Vet inget ,har inte sett någon
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:19:07 följande:
    antar han inte går ut i den eller??? så vad spelar det för roll vad han hade på sig inomhus.. det är ju bekväma och vem bryr sig hur de ser ut isåfall...
    Han har varit ute i den i hösts när det var varmare
  • Anonym (Ångerfull)
    MasterDom skrev 2012-10-29 12:22:11 följande:

Helt rätt beslut, ett förhållande ska bygga på lögner.
    Lite hemligheter måste man väl få ha ?
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:23:58 följande:
    ok... mmm e han 15 eller?
    Han är 46 år ,våra tonårsbarn säger att dom får skämmas,dom vill  helst inte bjuda hem kompisar längre
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 12:32:56 följande:
    Nej, så därför är de lätta att plocka ur askan efteråt, och går sedan lätt att slänga i metallåtervinningen.
    precis !
  • Anonym (Ångerfull)
    pontus1992 skrev 2012-10-29 12:44:52 följande:
    varför inte bara ge bort den en onesuit kostar fan 1500 spänn
    Tro mig Pontus ,den ville nog ingen ha Den hade blivit enormt sunkig
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym (ryser) skrev 2012-10-29 14:31:37 följande:
    Har anmält #129. fruktansvärd kommentar
    Ja den var inte trevlig ,men jag tar och skiter i den Personen är uppenbart inte frisk
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 15:46:11 följande:
    Jag anser att det va lite respektlöst att elda upp hans onepiece bara för att du inte gillade det.
    Om det handlade om färgen så hade du ju bara kunnat färga om den i en mörkare färg...
    Du säger att den e sunkig men vad tusan tvättar ni inte i hemmet eller?
    Någon gång ska du väl hinna med det?

Nej hade jag varit du hade jag köpt en ny och haft extremt dåligt samvete!     
    Han vägrade ju att tvätta den
  • Anonym (Ångerfull)

Folk blir ju lika upprörda som om jag hade kokat en kanin !! Hallå !En onepiece är ett dött fult plagg utan känslor

• Anonym (Ångerfull)
    Anonym (hmmm...) skrev 2012-10-29 16:10:31 följande:
    Ja, fast i din ts skrev du att du är lite orolig? Så, nog tror jag att du förstår att du ev. gått över gränsen.
    Ja över mannens reaktion ,ja  Han kommer ju att börja gråta
  • Anonym (Ångerfull)
    Anonym skrev 2012-10-29 16:20:53 följande:
    Du kan absolut välja att enbart lyssna på de personerna som du får medhåll av. Men jag tycker att du borde formulerat din TS lite annorlunda då. Som den ser ut i nuläget kan man lätt få intrycket att du vill ta del av spridda åsikter relaterade till om det du gjorde var rätt eller fel.

Det var inte så jag menade ,allas åsikter är viktiga eftersom en del av mig ångrar tilltaget medans en annan del myser o jublar över att slippa se onepicen
  • Anonym (Ångerfull)
    icy skrev 2012-10-29 16:24:12 följande:

Hahahahaha Jag dööör av garv !!JJa typ så är det

• Anonym (Ångerfull)

Han letar och letar.Ungdomarna säger åt honom att skärpa sig och att han ska vara glad att han inte hittar den jävla "fuldressen " Jag undrar hur länge jag kan hålla masken ?

• Anonym (Ångerfull)
    Pudding skrev 2012-10-29 22:03:43 följande:
    Finns det verkligen senapsfärgade onepiece? Det känns sjukt fel, lite som socker på surströmmingen eller nåt.

Men oavsett, man eldar inte upp sin partners kläder. Nej, så gör man bara inte.
    Nja från början var den gul.Nu hade den antigit en senapsgul nyans innan den fick gå in i den eviga vilan
  • Anonym (Ångerfull)
    Dragonball skrev 2012-10-30 04:43:21 följande:
    Om den var äcklig kanske du blir förlåten om du köper en ny och fin till honom. Man eldar inte upp andras saker...
    Jag har tänkt att köpa en anständig tvådelad träningoverall.Ena dottern har visat snygga på nätet.I natt sov han naken och det var riktigt mysigt . Han muttrar lite fortfarande  över var var "mysisen " (hans egna ord ) kan ha tagit vägen
Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(