• Anonym

Jag eldade upp min mans onepiece :-(

Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:38:26 följande:
    Jag har frågat komunen ,då one piecen var i bomull så var det okej enligt dom
    Dragkedjan är inte av bomull.... Och förlåt att jag inte tror att du ringde dem innan och frågade om det var okej ur miljöhänsyn att elda upp den.
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:38:26 följande:
    Jag har frågat komunen ,då one piecen var i bomull så var det okej enligt dom
    Hela tråden föll som en sten just nu. Du förstår det, va?
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:43:26 följande:
    Men den eldade jag inte !!!Nu är allt aska och borta ,dragkedjan ligger i metallåtervinningen och ska till åttrevinningcentralen
    Ofta att du satte dig och sprättade bort dragkejdan först!
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:19:28 följande:
    Jag kanske tyckte att min man såg ut som en hora i onepice-en som säljer sig till kunder med sjuka lustar ?Obsevera KANSKE KANSKE 
    Hur ger det dig rätten att elda upp hans ägodelar?
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 11:55:23 följande:
    Och om du tänker efter så brinner inte dragkejdor
    Nej, så därför är de lätta att plocka ur askan efteråt, och går sedan lätt att slänga i metallåtervinningen.
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 12:33:38 följande:
    precis !
    Men du skrev ju med flera utropstecken att du INTE eldade dragkejdan!
  • Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 12:32:56 följande:
    Han är 46 år ,våra tonårsbarn säger att dom får skämmas,dom vill  helst inte bjuda hem kompisar längre

Förstår dom, men då är det väl slutdiskuterat ?
  • Anonym
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 13:24:19 följande:
    Och sen finns det folk här på FL som tycker att jag är den största gris som gått i ett par skor.

Scary...
    Du har väl iaf inte bränt upp din, tidigare eller nutida, flickväns betytande egodelar utan hennes vetskap?

Eller?
  • Anonym

Jag anser att det va lite respektlöst att elda upp hans onepiece bara för att du inte gillade det.
    Om det handlade om färgen så hade du ju bara kunnat färga om den i en mörkare färg...
    Du säger att den e sunkig men vad tusan tvättar ni inte i hemmet eller?
    Någon gång ska du väl hinna med det?

Nej hade jag varit du hade jag köpt en ny och haft extremt dåligt samvete!     

• Anonym
    Anonym (Ångerfull) skrev 2012-10-29 14:35:11 följande:
    Ja den var inte trevlig ,men jag tar och skiter i den Personen är uppenbart inte frisk
    Du kan absolut välja att enbart lyssna på de personerna som du får medhåll av. Men jag tycker att du borde formulerat din TS lite annorlunda då. Som den ser ut i nuläget kan man lätt få intrycket att du vill ta del av spridda åsikter relaterade till om det du gjorde var rätt eller fel.
  • Anonym
    TrendyFarsa skrev 2012-10-29 16:52:00 följande:
    Hahaha!!! Testa att starta en tråd om att du sjuksrev dig en halvdag men lät ditt barn vara kvar några timmar extra på dagis så kommer du få se på helvete!

Det här är FL serru, här är toleransen lika med noll mot alla som avviker mot prettonormen.
    Eller varför inte testa att skapa en tråd lik denna fast där könsrollerna är ombytta?
  • Anonym

Jag hoppas att han eldar upp något av dina älsklingsplagg.

• Anonym

Det hade varit förbjudet om det varit något annat klädesplagg än en onepice! Nu när det var det så säger jag bara, bra jobbat! Hade min sambo haft en onepice så hade han fått flytta!

• Anonym
    Juronjaure skrev 2012-10-30 12:19:53 följande:
    Jag vill ha en, de verkar assköna :) Jag undrar hur besvärliga de är när man går på toa dock... Jag vet ju hur barnen på min arbetsplats gör...Ned med dragkejdan, ärmar och hela överdelen åker ned i kisspölarna på golvet....mmm...fräscht... Men det går kanske att hålla upp på nåt sätt... Blir svårare om man är tjej och ska kissa ute i en buske...

Vi vuxna lyckas gå på toa utan att sörja ned oss...
  • Anonym

Stövlar för regnbågsfamiljer....snälla moderator....jag har inte påstått något...det var en ofrivillig tanke som slog mig, MISSHANDLADE mig.

Svar på tråden Jag eldade upp min mans onepiece :-(