• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Ja, det stämmer nog, det är det vi är! Men tror du jag kan ringa privat och be dom kolla upp en? Eller ska man gå till kvinnokliniken? Får se om jag ska kolla upp det eller försöka en sista gång.

• idape

Ja, det låter bra! 3 har jag ju haft med dom supertidiga, vet dock inte om dom räknas på samma sätt hos vissa.
    Kanske ska testa en gång till, lär väl bli gravid snart igen. Blir det fel då så får jag ringa den privata gyn. Men jag tänker att jag har ju kommit till v 8 så det är ju inte det att det inte kan fästa eller så och dom två tidiga kan ju vara ren otur för det är ju tydligen helt sjukt vanligt att det befruktade ägget åker ut med mensen. Nästa gång ska jag dock inte testa för tidigt utan vid bim så slipper jag veta. Kram och tack för din hjälp 059!

• idape

Jag har nu ringt privat för att kolla upp mig med sköldköteln och myom och sånt så jag vet att inget är fel på mig nästa gång. Dom ska ringa upp strax så ska jag be om en tid nästa vecka när det slutat blöda.
    Tack 059 för du nämnde det med sköldköteln, har läst om det och det kan stämma!
    Det värsta är ta blodprov......jag svimmar.

majsan - Du har inget att vara orolig för!!
    Du har ju bara fått ett tidigt missfall innan så du ska se att det går bra denna gången som det gör för dom flesta!!
    Bara jag med min otur.

059 - Du ska i morgon va? Lycka till och tack än en gång för dina råd!

Kram 

• idape

Lycka till 059!!

Det kommer med all säkerhet att gå bra!! Har du kommit så här långt så klarar du detta nu!!
    Hör av dig sen!! Kram

Majsan - Där ser du! Du oroar dig helt  i onödan! 

• idape

059 - Gud vad kul för er!! Känns verkligen skönt att höra att det kan gå bra efter att ha gått dåligt två gånger innan, så ändå bara sådär gick det bra den tredje. Det var du verkligen värd!! Nu går det ju säkerligen bra!! Du får din bebis denna gången. Det ger mig hopp oxå att det kan gå bra nästa gång bara sådär!!
    Tråkigt att du och jag isa isa skulle ha sån otur bara.
    Mina två missfall i v 4-5 kan ju ha varit slumpen av ren otur. Har fått tid på torsdag för att kolla iaf.

Majsan - Att det skulle gå bra för dig visste jag! Du hade ju bara ett jättetidigt missfall innan och är så ung så du ska inte oroa dig i onödan!!

Trevlig helg på er!!

• idape

isa isa - Det är verkligen skönt att prata med dig!! Nu är det ju du och jag kvar......
    Precis!! Jag tänker oxå att nu straffas jag för det men jag hade inte velat ha barn med den killen. Då hade jag och min älskling inte haft det vi har idag. För han hade knappast tagit mig då. Så tänker jag.
    Men mycket kan nog samtidigt förändras på de åren. Så kanske nåt är fel nu eller så kan det ju vara nåt mellan oss och vår partner som inte passar.
    Kan vara mycket. Men på nåt sätt känns det  som att det kommer gå tillslut om man försöker och försöker.
    Men kan ändå vara skönt att kolla upp sig. Annars kommer jag med säkerhet tro att det går fel nästa gång oxå. Vet jag då inget är fel på mig kan jag iaf känna ett lugn att det kan faktist gå. Det ger mig lite mer hopp.
    Har du kollat upp dig nu då? För är inget fel så kommer det med säkerhet gå tillslut för oss oxå. Men tiden är så värdefull känner jag. Har ingen tid att bara låta rinna förbi. Jag fyller 32 i år. Och alla omkring mig ska ha barn. Det är det som gör att allt känns så jobbigt tycker jag. Orkar inte att alla är med barn i min släkt utom jag! Brorsans bebis kommer om exakt en månad idag. Ska bli jättekul ,men samtidigt kommer nog min längtan efter barn att bli ännu större. Varje dag bara går förbi meningslös känner jag just nu.
    Men idag är det fredag och nåt positivt är ju att det hände så tidigt som det gjorde denna gång så hcg försvann med en gång och idag blir det vin!!!!!!!! Kram på er!! 

• idape

Sen kommer sysslingens bebis i april.........och min skulle ha kommit i juni, sen i septmeber.... Men just mig ska det drabba att jag inte får nån. Det är det att det känns så fruktansvärt orättvist att jag ska behöva gå igenom allt det här. Sysslingen är ett år äldre än mig och tjejen äldre (37) Men för dom gick det med en gång!
    Så nu på alla kalas och sånt ska alla ha sina bebisar utom jag. Och alla vet att jag vill ha barn och ska skaffa så alla väntar liksom och då är det just jag som misslyckas. Det är just detta jag tycker är sjukt jobbigt!! 
    Nu har jag fått skriva av mig så nu ska jag gå och ta det där glaset med vin! Kan behövas! he he

• idape

059 - Hur gör dom hos privata gyn? Tar dom alla tester dom behöver eller får jag själv säga till att jag vill ha sköldkörtelprov osv? För dom sysslar mest med vul för alla som vill kolla sig verkar det som.

• idape

059 - Tack snälla för hjälpen!!Glad
    Du har helt rätt. Dom behöver ju inte vara bra bara för att det är privat. Jag ska minsann stå på mig och säga jag vill kolla detta och detta. Har läst så mycket så vill kolla det där med trombyl så det inte är nåt som stöter ut det, myom och sköldkörteln. Så jag vet ju som tur är vad jag ska säga så dom inte bara viftar bort det om det inte hittar nåt fel med en gång. Och är det inget får jag väl tro på slumpen och att det går bra nästa gång!
    Kram och krya på dig 

• idape

Ville bara säga oxå att det var ju så fruktansvärtdet du fick gå igenom där att det går inte att förklara i ord!!!!!!! Kram

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!