Hon kom hit med en överdos i kroppen för att säga hejdå ;(
Har upplevt den värsta natten i mitt liv.Har en flickvän sedan ett år tillbaka. Hon och jag ha haft ett stormigt förhållande, och hon har gjort slut, inte velat se mig för att sedan vända och komma och säga att hon behöver mig.
Häromkvällen ville hon plötsligt träffa mig. Åkte och hämtade henne vid bussen, och det var en ledsen tjej jag mötte. Hon var inte sig själv. Jag frågade vad hon ville göra, och hon ville bara åka hem till mig och ta det lugnt.
Väl hemma hos mig sitter vi i soffan, hon börjar gråta och säger att hon älskar mig. Sen kommer det som får mitt hjärta att stanna...
Hon ser upp på mig och säger " Förlåt.." Jag undrar ju vad hon menar, pussar henne på pannan och säger att det är ok...Hennes lilla kropp blir helt plötsligt slö, jag ser ner på hennes ansikte och ögonen rullar...Känner på pulsen , den pendlar mellan att vara skyhög till nästan obefintlig. Jag blir iskall i kroppen och förstår att hon tagit en överdos.
Hon blir medvetslös i min famn, jag gråter, skriker har panik. Ringer ambulansen fort som fan, i väntan på den ligger hon livlös i min famn . Jag är helt säker på att hon ska dö.
Jag åker med i ambulansen, i ambulansen får hon kraftiga krampanfall och hjärtat orkar knappt med blodtrycket som pendlar upp och ner. och sitter på sjukhuset.. Dem säger att det var en allvarlig överdos av en blanding av tabletter och att läget är kritiskt. Jag får en panikångestattack och får tillslut en lugnande tablett av sköterskan.
Den värsta natten i mitt liv har jag upplevt. En del av mig hatar henne för att hon gjorde såhär, men en annan säger att det var tur att hon ramlade ihop hemma hos mig.. Hon var precis påväg att gå, för att lägga sig någonstans och dö!?
Jag behövde bara få ur mig det här. Skriva av mig...