• Nore

    Smärtan var att lämna dig.....

    Att livet är för att levas ..TACK mamma TACK pappa för att ni gav mig mitt liv... men nu kommer de här men..jag har fått ett barn men de barnet dog i min mage.

    Jag kan idag inte förstå hur jag ORKADE föda fram mitt döda barn. hur jag klarade av smärtan just då.....jag hade ju gått 40+1 veckor.HUR kunde du dö? Jag fick inga svar du bara somnade in....Smärtan var inte att få dig död i min FAMN smärtan var att LÄMNA DIG KVAR där på förlossningen...för att aldrig mera h¨ålla dig i min famn.....
    Idag är de 7 år sedan du föddes och hade lämnat oss.... men minnena lever med oss sida vid sida och i mitt hjärta finns du alltid där.....

    JAG ÄLSKAR dig min son min älskade lilla bebis <3<3<3
    Din mamma Åsa      

  • Svar på tråden Smärtan var att lämna dig.....
  • Besa

    Jag gråter när jag läser ditt inlägg. Känns som du beskriver mitt liv. Förlorade själv min dotter i magen den 15 maj 2011..saknaden är enorm stor känns tomt i mitt hjärta utan min älskade barn.. Beklagar att ni också förlorade er bebis sänder en kram trots att det har gått sju år för dig kan kännas dom bara sju dagar.. Kram

  • joe7702

    Vår älskade Sophie dog i min mage någon gång efter den 24 okt, jag var då på MVC och gjorde ultraljud, allt såg perfekt ut och hon låg och tittade på sina händer. I söndags fick jag värkar och vi var så lyckliga nu skulle vi äntligen få träffa vårt lilla kärleksbarn. Livet rasade dock samman direkt när BM undersökte mig för att se hur långt jag kommit i mina värkar. Ringde på läkaren som gjorde ultraljud och fortfarande inget hjärtljudet. Hur kunde det vara möjligt? Två dagar sedan födde jag vår älskade ängel Sophie, i tisdags 16.21 ville först inte se henne men min sambo satt med henne en timma innan jag vågade ta henne i min famn. Så otroligt söt, helt perfekt såg bara ut som hon sov. Vi fick fyra dagar med henne, vi klädde på henne, tog fot och fingeravtryck på henne och massa bilder. Av farmor fick hon en rosa nalle att ta med sig i graven. Igår var första dagen vi inte hade henne hos oss, pussade henne farväl på sjukhuset i torsdags och det kändes fruktansvärt att lämna henne där, kändes som vi övergav henne. Hur orkade man gå vidare? Jag skulle göra vad som helst för att få se henne växa upp. Att man kan älska någon så otroligt mycket....

Svar på tråden Smärtan var att lämna dig.....